پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1397 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 37839

با حضور آذری جهرمی؛

نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور برگزار شد

سفر دو روزه وزیر ارتباطات عصر امروز به ساری آغاز و آذری جهرمی در نخستین برنامه کاری خود در نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور حضور یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور به منظور تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های این وزارتخانه عصر امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساری آغاز شد.

سفر دو روزه وزیر ارتباطات عصر امروز به ساری آغاز و آذری جهرمی در نخستین برنامه کاری خود در نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور حضور یافت.

 

وزیر ارتباطات در بدو سفر به مازندران با اشاره به اینکه بنده وزیر معین اقتصاد مقاومتی دولت هستم، گفت: آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در این سفر بررسی می‌شود.

 

وی افزود: مازندران استانی دارای مشخصه‌های ویژه در حوزه ارتباطات بوده و جمعیت مستقر استان در برخی زمان‌های تعطیلی میزان درخواست‌های شبکه در استان بیش از دو برابر معمول خود می‌رسد و باید سرمایه‌گذاری حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات در مازندران بیشتر شود.

 

آذری جهرمی با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه در ۹ ماه اخیر با اجرای هزار و ۳۵ پروژه کوچک و بزرگ و با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان تلاش شده پوشش نسل سه و چهارم تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم شود، تصریح کرد: نقاط شهری دارای پوشش کاملی در حوزه ارتباطات سیار است.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرهای شمالی و دامنه‌های جنوبی مازندران نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم، افزود: در ده مسیر ارتباطی مازندران در حوزه فیبر نوری تلاش دوچندانی صورت گرفته ‌و شاخص‌های توسعه ای بر پارامتر کیفیت تاثیرگذار بوده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مرکز توانمندی‌های کسب و کارهای نوپا را در استان افتتاح کردیم، تصریح کرد: در این سفر مرکز اگریگیتور را در دانشگاه آزاد مازندران افتتاح می‌کنیم که به کسب و کارهای نوپا و در توسعه خدمات محتوایی موثر است.

 

 

حضور در جلسات شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، نشست با فعالان حوزه آی سی تی، نشست مشترک با مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌‌های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از برنامه‌‌های دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت