پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1397 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 38410

فرماندار کهگیلویه:

به  عزل و نصب مدیران اعتقادی ندارم/مدیران بر اساس شایستگی ، تعهد و تخصص ابقا یا انتخاب می شوند

فرماندار کهگیلویه  اظهار کرد : به  عزل و نصب مدیران اعتقادی ندارم و مدیران بر اساس شایستگی ، تعهد و تخصص ابقا و  انتخاب می شوند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار جدید کهگیلویه اظهار کرد : یکی از مهمترین تصمیمات ما برقراری تعامل با همه اقشار است و در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم.

جعفر نیکبخت در ارتباط با برنامه های کاری خود افزود: در شهرستان کهیلویه پروژه هایی در حال انجام است که ما پی گیری خواهیم کرد .

وی ادامه داد : یکی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید اشتغال زایی و تولید است  تولید که رونق بگیرد اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد و از مهاجرت نیز جلوگیری می کند.

فرماندار کهگیلویه با اعلام اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت خواهد کرد گفت : رونق کسب و کار و افزایش تولید را سرلوحه برنامه های خود قرار خواهیم داد .

نیکبخت گفت : سعی خواهیم کرد به مسائل سیاسی ورود نخواهیم کرد و اگر گروههای سیاسی همراهی کنند بین آنها تعامل ایجاد خواهیم کرد و اگر همراهی نکنند ما ورود نخواهیم کرد .

وی  همراهی مردم و کمک مسئولین را رمز موفقیت خود اعلام کرد و گفت : قطعا یک نفر به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت شود و انتظار می رود که بحث های قومیتی و سیاسی کمرنگ شود .

فرماندار کهگیلویه  اضافه کرد : به  عزل و نصب مدیران اعتقادی ندارم و مدیران بر اساس شایستگی ، تعهد و تخصص ابقا و  انتخاب می شوند .

جعفر نیکبخت در پاسخ به این سوال که اگر جریان های سیاسی با شما همکاری نکنند تکلیف شما چیست،  بیان کرد : در این صورت یکی از این گروهها با ما همراه خواهند شد و ما نباید فقط به جنبه های منفی فکر کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت