پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1397 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 43308

هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در این استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و ادبی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.

وی افزود: این جشنواره در محورهای نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم و دفاع مقدس و حوزه‌های خاص از قبیل شهدای شاخص، اماکن و یادمان‌ها، وقایع و رخدادهای اثرگذار و عملیات‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اشعار ارسالی به این جشنواره می‌تواند در قالب دو زبان فارسی و بومی باشد، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید قبلا در جایی منتشر شده باشد.

آسمند بیان کرد: در داوری آثار اشعار با محتوای توجه به ویژگی‌های بومی استان، پرداختن به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها و موضوعات ویژه استان در اولویت قرار می‌گیرند.

وی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به پست الکترونیکی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به آدرس bonyadyasuj2015@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشخصات شاعر شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، میزان تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس باید در انتهای اشعار ارسالی درج شده باشد.تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت