پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1395 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 4644

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمندی ها و پیشنهادهای لازم به نهاد ریاست جمهوری و ستاد سفر ارجاع شده است

وی اظهار کرد: نیازمندی ها و پیشنهادهای لازم در بخش های مختلف نیز به نهاد ریاست جمهوری و ستاد سفر ارجاع شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

استاندارکهگیلویه بویراحمد تاکید کرد: مدیران و متولیان امور در دستگاه های مختلف اجرایی و حوزه های گوناگون با افتخار به بیان عملکرد و دستاوردهای سه ساله دولت بپردازند. 

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط و زمینه برای این مهم به دلیل قرارگرفتن در آستانه سفر زودهنگام هیات دولت به استان و نیز هفته خبرنگار بیش از پیش فراهم است.
وی تصریح کرد: مدیرکل حوزه استاندار و مجموعه روابط عمومی به عنوان دبیرشورای اطلاع رسانی استان موظف است طی یک برنامه زمانبندی مشخص تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را ملزم به پاسخگویی و بیان دستاوردهای دولت طی سه سال گذشته کند.
خادمی تصریح کرد: هیچ توجیهی در این راستا نیز قابل پذیرش از سوی مجموعه مدیران و سایر مسئولان وجود ندارد و هرمدیری باید با افتخار همراهی و همگامی خود را با سیاست های دولت یازدهم نشان دهد.
وی یادآور شد: هر گونه کوتاهی، توجیه گری و ترس داشتن در بیان عملکردها و دستاوردهای دولت خود زمینه و دستاویزی برای افزایش موج تخریب ها و انتقادهای بی جا از دولت خواهد شد.
خادمی افزود: ضعف حوزه اطلاع رسانی تاکنون در بسیاری از دستگاه های اجرایی راه را برای پروژه تخریب علیه دستاوردهای این دولت باز کرده که باید این مهم در حدود یک سال باقی مانده دولت و اکنون در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان سامان یابد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت آمادگی کامل مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف در آستانه سفر هیات دولت تاکید کرد و خواستار همراهی و همگامی مردم قدرشناس و میهمان نواز استان برای استقبال باشکوه و عزتمندانه از دولتمردان یازدهم شد.
وی اظهار کرد: نیازمندی ها و پیشنهادهای لازم در بخش های مختلف نیز به نهاد ریاست جمهوری و ستاد سفر ارجاع شده است.
خادمی تصریح کرد: بیشترین نیازمندی های استان در حوزه پروژه های عمرانی دارای ردیف های ملی و تاثیرگذار و برخی طرح های اقتصادی بزرگ است که با تصویب و تامین اعتبار برای این طرح ها در سفر پیش روی هیات دولت شاهد تحولی اساسی در توسعه این استان خواهیم بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیشترین نیازمندی ها در حوزه تخصیص منابع آب، کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و راه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت