پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1395 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 4660

سیدموسی خادمی:

تخفیف ۸۰ درصدی در واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد نیز تعدادی پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص شده و برخی از آنها نیز در حال گذراندن مراحل واگذری به بخش خصوصی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در واگذری طرح های عمرانی به بخش خصوصی، تا ۸۰ درصد قیمت تمام شده را تخفیف می دهد و در این استان نیز چنین امتیازی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش صدای جنوب، سیدموسی خادمی روز دوشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تصمیم در راستای تشویق سرمایه گذاران برای ورود به پروژه های نیمه تمام گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این پروژه ها می توانند در درازمدت سوددهی اقتصادی برای سرمایه گذاران داشته باشد و مردم نیز خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
خادمی بیان کرد: پروژه های اجتماعی فرهنگی، گردشگری، خدماتی، بهداشتی از جمله این طرح هاست که دولت به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم دولت، اجرای سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه در مدیریت کشور تاکید زیادی بر واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی می شود گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان نیز باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند.
حسن نوروزی افزود: سه هزار و ۹۱۲ پروژه در سطح کشور برای واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده است که از این میان هم اکنون ۲۲۰ پروژه در مراحل پایانی واگذاری به سرمایه گذاران قرار دارد.
وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد نیز تعدادی پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص شده و برخی از آنها نیز در حال گذراندن مراحل واگذری به بخش خصوصی است.
نوروزی با بیان اینکه فرایند واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی به کندی پیش می رود گفت: لازم است مسئولان استان تلاش بیشتری برای طی شدن این فرایند و انتخاب سرمایه گذار کنند.
براساس گزارش ها برای اتمام پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین این اعتبار از بودجه دولتی ده ها سال زمان نیاز دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت