پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1397 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 46821

در نشست امروز سردار هاشمی پور با وزیر ورزش و جوانان؛

احداث چمن ورزشگاه قلعه رئیسی تأمین اعتبار گردید

در نشست امروز سردار هاشمی پور با وزیر ورزش و جوانانوعلاوه بر تامین اعتبار
احداث چمن ورزشگاه قلعه رئیسی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به تیم هندبال فرازبام دهدشت کمک شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در دیدار با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: جوانان ورزشکار شهرستان های چهارگانه و بخش های تابعه از نظر امکانات ورزشی در محرومیت بسر می برند که توسعه ورزشی و رفع مشکلات ورزشکاران، نیازمند اختصاص بودجه و توجه بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان می باشد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: استادیوم ورزشی شهر قلعه رئیسی با وجود آماده بودن زیرساخت های آن، فاقد چمن می باشد که از دکتر سلطانی فر تقاضا دارم دستور لازم را جهت تأمین اعتبار آن صادر نمایند.

سردار هاشمی پور تیم هندبال فرازبام دهدشت را شایسته توجه وزارت ورزش دانست و افزود: این تیم از سرمایه های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است که پیشرفت و رفع مشکلات آن نیازمند توجه وزارت ورزش و همکاری مسئولان استانی است.

دکتر سلطانی فر ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده مردم کهگیلویه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید در دو مرحله نسبت به تأمین اعتبار چمن قلعه رئیسی اقدام نماید.

دکتر سلطانی فر در ادامه افزود: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه استانی و مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از بودجه ملی به این امر اختصاص می یابد که مدیریت استان موظف است برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن دستور به تحویل پکیج های ورزشی به شهرستان های چهارگانه، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نیز جهت مساعدت به تیم هندبال فرازبام دهدشت اختصاص داد.

برپایه گزارش صدای جنوب،این در حالی است که مجیدپارسایی مدیرعامل فرازبام خائیزدهدشت در نشستی با خبرنگاران کهگیلویه ضمن قدردانی از نخبگان این شهرستان خواهان حمایت بیشتر آنها شده بود و باید این اقدام اولیه هاشمی پور را به فال نیک گرفت و همگان برای توسعه ورزش کهگیلویه تلاش بیشتری نمایند.(اینجا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت