پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1395 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 4839

استاندار خوزستان :

سرمایه گذاران بخش خصوصی در خوزستان حمایت می شوند/ تاکید بر استخدام نیروی بومی

وی همچنین افزود:برای توسعه این کارخانه با کمبود زمین مواجه هستیم که نیاز به توجه ویژه مسئولان استان خوزستان می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب :

استاندار خوزستان عصر یکشنبه در حاشیه دیدار از روند راه اندازی کارخانه فولاد دزفول اظهارداشت:صنعت فولاد اساس توسعه کشور است و کارخانه فولاد دزفول که مجموعه کامل تولید فولاد است نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه تحقق روند توسعه کشور نیازمند احداث چنین کارخانه هایی است افزود:لازمه توسعه تامین امنیت و خطر پذیری و حمایت از سرمایه گذار است.
استاندار خوزستان همچنین از پیگیری مشکل برق کارخانه فولاد دزفول خبر داد و افزود:ظرفیت کارخانه فولاد دزفول ۴۵۰ هزار تن فولاد در گام نخست است که با راه اندازی گام های بعدی این ظرفیت تا پایان سال ۱۳۹۶ به ۱،۵ میلیون تن افزایش می یابد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:کارخانه فولاد دزفول با وجود مشکلات اقتصادی کشور به خوبی در حال پیشرفت است.
عباس پاپی زاده افزود:مشکل برق این کارخانه تا ۲ هفته آینده حل می شود و گام نخست آن در مهرماه امسال و گام دوم آن نیز نیمه دوم آبان ماه وارد مدار تولید شده و محصول تولیدی آن وارد بازار می شود.
پاپی زاده گفت:با توجه به اشتغال زایی بالای این طرح حمایت از این کارخانه مورد تاکید مسئولان دزفول است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز با تقدیر از سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی کارخانه فولاد گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در دزفول حمایت می شود.
حبیب اله آصفی با اشاره به موافقت سرمایه گذر کارخانه فولاد دزفول برای جذب و بکار گیری نیروهای بومی گفت:استخدام افراد در کارخانه فولاد طبق قانون و از طریق آزمون انجام خواهد شد.
وی افزود:تاخیر در جذب نیرو به دلیل ایراد در شیوه استخدام به منظور تاکید بر نیروی بومی بود که این موضوع با موافقت سرمایه گذر بر طرف شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
آصفی افزود:در گام نخست این کارخانه ۵۰۰ نفر و با تکمیل سه گام بعدی آن سه هزار نفر به صورت مستقیم و پنجهزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول بکار می شوند.
وی افزود: با هماهنگی سرمایه گذار تمام نیروهای مورد نیز این کارخانه بومی خواهند بود.
کاظم جابریان مدیر عامل کارخانه فولاد دزفول نیز با اشاره به سرمایه گذاری سنگین صورت گرفته برای احداث این کارخانه از استاندار خوزستان خواست تا مشکل پست برق این کارخانه را حل کند.
وی همچنین افزود:برای توسعه این کارخانه با کمبود زمین مواجه هستیم که نیاز به توجه ویژه مسئولان استان خوزستان می باشد.
استاندار خوزستان روز یکشنبه در سفری یک روزه به دزفول از تعدادی از طرح های تولیدی در دست اجرا در این شهرستان دیدن کرد.
افتتاح بزرگترین سیلوی بتنی ذخیره غلات سازمان تعاون روستایی کشور ، بازدید از طرح توسعه کارخانه خمیرمایه و طرح توسعه شرکت قارچ جلگه ، دیدار از روند پیشرفت فیزیکی گام دوم کارخانه روغن نباتی ساعی ، کلنگ زنی دامداری صنعتی ۲ هزار راسی و ساختمان اورژانس خیرساز و نیز بازدید از فاضلاب روباز کوی مدرس و بررسی مشکلات آن دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار خوزستان به دزفول بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت