پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1395 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 4856

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

معاون وزیر ارشاد به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه فردا به استان سفر می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه فردا (سه شنبه) به یاسوج مرکز این استان سفر می کنند.

به گزارش صدای جنوب ،رضا دهبانی پور عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برنامه های سفر دو روزه این مقام کشوری و هیات همراه به یاسوج را تشریح کرد.
وی بیان کرد: زمان ورود معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه به یاسوج حدود ساعت هشت صبح فردا (سه شنبه) است.
دهبانی پور اظهار کرد: این مقام کشوری در روز نخست سفر به یاسوج از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از تالار سینمایی، فرهنگی و هنری یاسوج واقع در کنار پارک مهرورزی و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان گلستان ۱۴ بازدید می کند.
وی عنوان کرد: کاراندیش از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر با کارکنان اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان انجمن های فرهنگی و هنری این استان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
دهبانی پور ابراز داشت: عصر همین روز نیز کاراندیش با سفر به شهرستان دنا از مجتمع فرهنگی و هنری شهر سی سخت بازدید می کند.
وی افزود: این مسئول کشوری و هیات همراه در روز دوم سفر به یاسوج از ساعت هشت صبح تا اذان ظهر به ترتیب با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه یاسوج و استاندار استان دیدار خواهند داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت