پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1397 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 51037

استعفای عجیب قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد/رضایی:از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری موضوع می باشم

قائم مقام و مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تمامی اخبار در رسانه ها و فضای مجازی در مورد استعفای خود را نادرست اعلام کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کریم رضایی در واکنش به ادعای برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر استعفای وی اظهار داشت: هر خبری که در طی روزهای اخیر مبنی بر استعفای من در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است را تکذیب می‌کنم.

وی افزود:از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری موضوع می باشم.

در متنی که در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد آمده بود؛

استادعزیزم جناب آقای دکترایلامی

با احترام
به استحضار میرساند باتوجه به مشکلات عدیده موجود، تسامح برخی مدیران، هتک حرمت توسط برخی مدیران ستاد دانشگاه به خانواده معظم شهید تاجگردون،جناب دکترتاجکردون، اینجانب و نقض سلسله مراتب، استعفای حقیر، ازامشب، ایفاد میشود.
ارادتمند
کریم رضائی

———————————————

*برپایه گزارش صدای جنوب،اما آن چه از ظاهر امر پیداست به بازی گرفتن افکار عمومی توسط عده ای از مسیولان است و اینکه چگونه احساسات مردم را به بازی می گیرند.

استعفای رضایی هر چند در همان لحظه مصلحتی و عجیب به نظر می رسید و اصحاب رسانه با دیده تردید بدان نگریستند اما این واکنش دیرهنگام وی نشان از این دارد که حدس صاحب نظران درست بوده است.

و سوالی که اینجا مطرح است اگر این استعفا حقیقت نداشته چرا کریم رضایی با این فاصله زمانی آن را تکذیب نموده است.

ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی اگر بخواهد برای یکبار هم که شده اقتدار مدیریتی خود را  نشان دهد باید عذر مشاور وقائم مقام خود رابخواهد تا درسی برای دیگران باشد تا از ضعف وی در دانشگاه علوم پزشکی بیش از این سوء استفاده نکنند.

هرچند باید این را هم اشاره کرد که دانشگاه علوم پزشکی در زمان مدیریت ایلامی مملو از این استعفاها و تغییرات سفارشی و تصمیم های آنی است که هم سبب تضعیف جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شده و هم تعجب افکار عمومی را در پی داشته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت