پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1397 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 51781

به قلم طیبه سادات سعادتی نیک/

شرایط خاص کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مدیران خاص با تصمیمات خاص است

وضعیت موجود نشان می‌دهد جلسات بدون نتیجه پشت درهای بسته تاکنون نتوانسته گره‌ای از مشکلات اقتصادی را باز کند و خروجی آن روی سفره مردم نیامده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برگزاری جلسات بدون خروجی و تشریفاتی معضلی است که این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمانی وقت مسؤولان را به خود می‌گیرد.

جلساتی که عملا خروجی مثبتی برای بهبود وضعیت معیشت مردم ندارد و گزارشی رفع تکلیفی برای ارائه مدیران در شبکه‌های اجتماعی و یا ثبت عکس‌های یادگاری است.

وضعیت موجود نشان می‌دهد جلسات بدون نتیجه پشت درهای بسته تاکنون نتوانسته گره‌ای از مشکلات اقتصادی را باز کند و خروجی آن روی سفره مردم نیامده است.

برگزاری جلسات در قالب حل و فصل مشکلات پیش‌روی استان و شهرستان‌ها امری ضروری است اما به شرطی که نتیجه آن بر معیشت مردم اثر مثبت داشته باشد و این در حالی است که وضع اقتصادی روز به روز وخیم‌تر می‌شود.

اگر مصوبه‌هایی در راستای رسیدگی به مشکلات موجود شکل بگیرد و قاطعیت و اقتدار در اجرایی شدن وجود داشته باشد حتی اگر در هر نشستی یک مصوبه عملیاتی شود می‌تواند کارساز باشد اما وقتی مردم خروجی جلسات را در سفره‌های خویش نبیند این جلسات بی‌نتیجه چیزی جز خیانت به مردم نیست.

 شبکه‌های اجتماعی از جمله صفحه اینستاگرام شاهد حضور پر رنگ مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی ومانوردهی در اشتراک عکس‌هایی از جلسات روزانه است و خیال می‌کنند هر چه پست آن‌ها لایک بیشتری به خود جلب کند به مردم خدمت می‌کنند.

واقعیت این است شرایط خاص فعلی که مشکلات گرانی و تورم کمر مردم را خم کرده و قدرت خرید آنان را به شدت کاهش داده است مدیران خاص می‌طلبد و تصممیات خاص باید اتخاذ شود؛مصوبه‌هایی که عملی شوند و گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات معیشتی مردم باز کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت