پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 52070

با موضوع علوم قرآنی؛

جشنواره هنرهای نمایشی و تئاتر خیابانی در شهرستان های بهمئی و لنده برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت:‌‌ چهار گروه نمایشی برای حضور در جشنواره نمایش‌های قرآنی اعلام حضور کرده که کار بازبینی آنها از امروز آغاز شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسماعیل زارعی با اشاره به رشد و توسعه هنرهای نمایشی در شهرستان لندهاظهار داشت‌: جشنواره هنرهای نمایشی و تئاتر خیابانی با موضوع علوم قرآنی در دو شهرستان بهمئی و لنده با حضور گروه‌های نمایش وابسته به انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از شهرستان لنده چهار گروه جهت حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند افزود: از امروز مراحل بازبینی گروه‌های نمایشی با حضور چهار داور مورد آغاز می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد‌:‌ با انتخاب هیئت داوران پنج کار از دو شهرستانلنده و بهمئی به صورت منتخب وارد بخش مسابقه جشنواره می‌شوند.

زارعی ادامه داد:‌ برای این پنج گروه ورودی در نظر گرفته که این ورودی بعد از اینکه گروه‌های راه یافته انتخاب شدن، در اختیار ‌‌آنها قرار داده خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد:‌‌ این جشنواره از ۲۲ اسفند به مدت سه روز در شهرستان‌های بهمئی و لنده با حضور گروه‌های منتخب اجرا خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت