پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1398 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 54642

آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۱فروردین استعفاء می دهد!؟

سخنان علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد این سوال بزرگ را دوباره در ذهن‌ها تداعی کرده که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فرصت باقی مانده تا ۳۱ فروردین از استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا می‌دهد و نامزد انتخابات مجلس می‌شود؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

خبرهایی به گوش می‌رسد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد احتمالا استعفا دهد و به عنوان نامزد انتخابات مجلس، شانس خود را برای تصدی کرسی مجلس در استان ایلام امتحان کند.

البته این خبرها بیشتر در حد حدس و گمان رسانه‌ای است اما احمدی در شورای آموزش و پرورش سخنانی را به زبان آورد که کمتر از مرد اول دولت در کهگیلویه و بویراحمد شنیده شده است.

احمدی در نشست امروز وقتی صحبت از واگذاری زمین برای احداث مسکن فرهنگیان شد در جواب گفت: تا روزی که در این استان هستم اجازه واگذاری اراضی و تخریب منابع طبیعی را به کسی نمی‌دهم.

وی در واکنش به صحبت‌های فردی در تلویزیون مبنی بر وجود مار در سرویس‌های بهداشتی مدارس روستایی استان گفت: من متعلق به کهگیلویه و بویراحمد نیستم و در این استان هم به دنیا نیامده‌ام اما به اینجا تعلق دارم، حساس هستم که فردی که پشت تریبون می‌رود در مورد مردم این استان چه می‌گوید!

صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد این سوال بزرگ را دوباره در ذهن‌ها تداعی کرده که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فرصت باقی مانده تا ۳۱ فروردین از استانداری کهگیلویه و بویراحمد استعفا می‌دهد و نامزد انتخابات مجلس می‌شود؟

به هر حال هر چند امروز احمدی در واکنش به این موضوع گفته (انشاء‌ الله هر چه خیر باشد. دعا کنید که هر چه خیر باشد، پیش بیاید )اما آگاهان می دانند که احمدی اسب خود را برای کوچ از دیار کهگیلویه وبویراحمد به سمت ایلام زین نموده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت