پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1395 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 5595

رییس اتاق اصناف کهگیلویه:

شهروندان هرگونه تخلف واحدهای صنفی را گزارش دهند

وی تعداد کل بازرسی های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون را ۱۴ هزار ۸۱۰ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: ۴۲مورد از تخلفات کشف شده جهت پیگیری وصدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اتاق اصناف کهگیلویه از انجام بیش از ۱۴هزار بازرسی صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش صدای جنوب ،عین الله اخوان در نشست تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه که باحضورفرماندار و سایر مدیران متولی در سالن فرمانداری کهگیلویه برگزارشد افزود: اجرای طرح بازرسی صنوف یکی از راههای صیانت از امنیت اخلاقی و مقابله با ناهنجاری ها و هم چنین ارتقای میزان رعایت حقوق شهروندان و جلب رضایت آنان است.

وی تعداد کل بازرسی های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون را  ۱۴ هزار ۸۱۰ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: ۴۲مورد از تخلفات کشف شده جهت پیگیری وصدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

رییس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه شهروندان می توانند هرگونه تخلف در واحدهای صنفی را به صورت حضوری و تلفنی و مکاتبه ای گزارش کنند، مجموع شکایات مردمی در این بازه زمانی را پنج هزار ۴۶۸ مورد عنوان و افزود: از این مجموع ۳۸۲ مورد حضوری، ۴هزار ۸۵۹ مورد تلفنی و ۲۲۷مورد از طریق مکاتبه ای صورت گرفته است.

اخوان تعداد واحدهای پلمپ شده در این مدت را ۹ مورد برشمرد و گفت: تعداد ۲ هزار و ۲۴۷ واحد صنفی و غیرصنفی مورد اخطار قرار گرفته که در صورت عدم اجرای دستورالعمل صادر شده به آنان این واحدها در مراحل بعدی پلمپ خواهند شد.

وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه را قریب به ۲۵۸ میلیون و ۸۶۵هزار ریال عنوان و خواستار تعامل همشهریان با واحد بازرسی اتاق اصناف در گزارش تخلفات شد.

اخوان درپایان از افزایش ده درصدی قیمت بعضی اجناس در رسته لبنیات وخواروبار،کالا های اساسی خبرداد وگفت: در این مدت قیمت طلا نیز در محدوده ۹۵هزارتومان تا یکصدوپنج هزارتومان نوسان داشته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت