پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 55959

واکنش تاجگردون به مصاحبه شهرداران دهدشت ،لنده وچرام:

طرح این موضوعات در شرایط کنونی غیر اخلاقی و به مصلحت نیست/وحدت نمایندگان استان در این دوره بی‌نظیر است

در پی مصاحبه شهرداران چرام ،دهدشت ولنده  درزمینه تامین قیر توسط نماینده گچساران ،باشت و بی اطلاعی از پیگیری هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام رضا تاجگردون با ارسال نامه ای به این مسائل واکنش نشان داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی مصاحبه شهرداران چرام دهدشت ولنده  درزمینه تامین قیر  توسط نماینده گچساران وباشت و بی اطلاعی از پیگیری هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ ، غلام رضا تاجگردون با ارسال نامه ای به این مسائل واکنش نشان داد.
متن یادداشت بدین شرح است:
بسمه تعالی
در فضای مجازی اخیراً مباحثی تحت عنوان تامین قیر رایگان برای شهرداری های استان مطرح گردید که به نظرم طرح برخی از موضوعات در شرایط کنونی غیر اخلاقی و به مصلحت نیست.
به استحضار می رساند هر سه نماینده مردم شریف استان وظیفه خود می‌دانند در ید واحد امور همه استان را پیگیری و انجام دهند و تامین قیر رایگان هم همین مقوله است و توسط مجمع نمایندگان استان به سرانجام رسیده است .
استدعا دارم اکنون که استان ما نیازمند خدمات بیشتر است تلاش کنیم این مهم با وحدت و همدلی و همسویی به نتیجه برسد و از تخریب یکدیگر بپرهیزیم .
همانطور که قبلاً هم گفته ام و وحدت بین نمایندگان استان برای عبور از مشکلات استان در این دوره بی‌نظیر است که امیدوارم سرمشق برای ما نمایندگان و دیگر عزیزان باشد.
فرزند شما غلامرضا تاجگردون

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت