پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1398 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 58371

نهضت مردمی جوان گرایی و تحول در کهگیلویه اعلام موجودیت کرد/معرفی دبیر و سخنگو

اعضای تشکل نهضت مردمی جوان گرایی و تحول درکهگیلویه درنشستی دبیر و سخنگوی این تشکل سیاسی اجتماعی و فرهنگی را معرفی نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

طی یک نشست که حدود چهار ساعت به طول انجامید، تعدادی از فعالین تشکیلاتی به سخنرانی و اعلام حمایت از نهضت جوان گرایی و تحول پرداختند‌.

از سوی این تشکل ا اطلاعیه ای به صدای جنوب رسیده که عینا در زیر می آید:
نهضت مردمی جوانگرایی وتحول یک خیزش مردمی ست که با محوریت جوانان برای تحول در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عزم کردند.
این نهضت با اعتقاد به اینکه تعصبات قومی و جناحی از موانع مهم پیشرفت و تحول است واینکه تعصبات مانع اصلی تحقق عدالت اجتماعیست فرهنگ عبور از تعصبات کور قومی وجناحی را در دستور کار خود قرار داده و عقلانیت و شایسته سالاری را ملاک عملکرد خود قرار خواهد داد.
همچنین معتقدند که باید جامعه را به سمت اخلاق ناب سوق داد واینکه زندگی اجتماعی در پناه اخلاق زیبا و امن خواهد ش به گونه ای صداقت ،تواضع،محبت،دلسوزی، خیرخواهی، وحدت،تقویت شود و در حوزه اداری و خانوادگی نهادینه گردد.
ولذا بعد از شش ماه فعالیت و تلاش برای ایجاد نهضت در نهایت در تاریخ ۱۰مرداد۱۳۹۸طی یک نشست وهم اندیشی تحت شعار انسانیت،عقلانیت ودین محوری مرامنامه خود را به تصویب رساندند وموجودیت خود را اعلام نمودند .
ودراین جلسه جناب حجه الاسلام رضویان فعال فرهنگی واجتماعی وجناب حمزه دستیار عضو شورای مرکزی تشکل های دانشجویی کشور به ترتیب بعنوان دبیر وسخنگوی این نهضت انتخاب شدند..

نهضت مردمی جوانگرایی وتحول

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت