پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1398 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 59189

گزارشی از یک دیدار امیدوارکننده با فرماندار کهگیلویه؛

مردم چاروسا به اتابک چه گفتند چه شنیدند؟

علیرضا اتابک روز شنبه در دیدار مردمی بخش چاروسا ساماندهی جاده چاروسا را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این بخش دانست و اظهار اشت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود این طرح در زمره طرح های ملی قرار گرفته تا اعتبار ملی به آن تعلق گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علیرضااتابک از همان روز اول شروع کرد و خستگی ناپذیر به روستاها ومناطق مختلف رفت تا حجم کارهای انحام شده را ببیند و برای مشکلات پیش رو فکری کند.

در ادامه حرکت های امیدوارکننده فرماندار کهگیلویه اینبار به سبکی جدید برخی از مردم چاروسا در دیداری صمیمی به بیان مشکلات خودپرداختند.

مهم ترین مطالبه مردم چاروسا از فرمانداری کهگیلویه در دیدار مردمی روزشنبه فرماندار ، ساماندهی جاده ارتباطی، تعیین تکلیف ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و توسعه زیرساخت های گردشگری در آبشار کمر دوغ بوده است.

علیرضا اتابک روز شنبه در دیدار مردمی بخش چاروسا ساماندهی جاده چاروسا را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این بخش دانست و اظهار اشت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود این طرح در زمره طرح های ملی قرار گرفته تا اعتبار ملی به آن تعلق گیرد.

وی بیان کرد: اگر این طرح دارای کد شود هر ساله اعتبار ملی برای تعریض و ساماندهی آن اختصاص خواهد یافت .

اتابک تصریح کرد: با همکاری مدیرکل راه و شهرسازی از این طرح بازدید و مشکلات این طرح برای تعریض و ساماندهی جمع آوری شده است.

وی طول این مسیر را بیش از ۴۵ کلومتر دانست و گفت: بخشی از این مسیر از سوی اداره راهداری روکش آسفالت شده که برای برطرف شدن مشکلات ان باید تعرض و ساماندهی شود.

فرماندار کهگیلویه بهره برداری از جاده عشایری برفکون را از دیگر مطالبات مردم چاروسا دانست و افزود: با انتخاب پیمانکار دارای صلاحیت روند اجرایی این طرح تسریع داده خواهد شد.

اتابک تصریح کرد که اعتبار خوبی به این طرح تخصیص داده شده ولی به دلیل سهل انگاری پیمانکار تاکنون روند اجرایی مناسبی نداشته است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح تا حدود زیادی مشکلات عشایری بخش چاروسا برطرف می شود .

به گفته بخشدار چاروسا سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص داده شد.

علی صالح محمودی طول این مسیر را ۲۰ کیلومتر ذکر کرد و اظهار داشت: مسیر سازی ۱۸ کیلومتر از این طرح انجام شده است.

وی بهره برداری از این مسیر ارتباطی را یکی از دغدغه های اصلی مردم بخش چاروسا بخصوص عشایر ذکر کرد و افزود: فاصله ۵۰ کیلومتری بخش چاروسا با بخش مارگون یاسوج با بهره برداری از این جاده کاهش می یابد.

اتابک کمردوغ را یکی از ظرفیت های خوب بخش چاروسا درکنار امام زاده سید محمود برای توسعه گردشگری دانست و گفت: هم اکنون طرح بوم گردی خوبی از سوی میراث فرهنگی در این آبشار درحال انجام است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شوند ساماندهی آبشار کمر دوغ برای توسعه گردشگری به بخش خصوصی واگذار شود.

اتابک نیز در این دیدار به مردم چاروسا قول داد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ساماندهی ورزشگاه قلعه رئیسی که سالهای زیادی است راکد مانده اجرایی و تعیین تکلیف خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت