پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1398 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 62486

گلزار شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عطرافشانی و غبارروبی شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:امروز در روز شمار هفته بسیج دانش آموزی به عنوان دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی نامگذاری شده است که با حضور مسولین این سازمان و دانش آموزان بسیجی، مزار شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی در سراسر استان عطرافشانی و غبارروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سعادت صالحی نیا با اشاره به روز شمار هفته بسیج دانش آموزی گفت: امروز پنجشنبه ۹ آبان ماه در روز شمار هفته بسیج دانش آموزی به عنوان دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی نامگذاری شده است که با حضور مسولین این سازمان و دانش آموزان بسیجی، مزار شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی در سراسر استان عطرافشانی و غبارروبی شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از دیگر برنامه های شاخص، دیدار برخی از فرمانده واحد ها و دانش آموزان نخبه بسیجی با سردار خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان ومراسم تجلیل از سخنرانان نشست های بصیرتی و تربیتی در مدارس و دانش آموزان نخبه بسیجی برگزار گردید.

وی اظهار داشت: ۱۷ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی متوسطه دوم را به سومین دوره کنگره همفکری و آینده سازی به تهران اعزام شدند.

صالحی نیا خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ دانش آموز عشایری با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح به صورت رایگان ویزیت شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت