پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1398 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 63714

روزهای سخت در انتظار هواداران

استراماچونی قراردادش را فسخ کرد / زرینچه سرمربی موقت استقلال شد

ماجراجویی استراماچونی در ایران رسما به پایان رسید و در ادامه گزارشش بیانیه رسمی استراماچونی را بازتاب داد و از عملکرد خوب او در این تیم صحبت کرد.

صدای جنوب:

بعد از ماه‌های پر تلاطم و پرتنش با این باشگاه، سرمربی ایتالیایی در حقیقت قراردادی را که او با استقلال منعقد کرده بود، فسخ کرد. قطعنامه‌ای به دلیل نقض جدی قرارداد توسط باشگاه (پرداخت نامنظم) به همین دلیل ارائه شد.

خبرنگار مطرح ایتالیایی در این باره نوشت: ماجراجویی استراماچونی در ایران رسما به پایان رسید و در ادامه گزارشش بیانیه رسمی استراماچونی را بازتاب داد و از عملکرد خوب او در این تیم صحبت کرد.

«آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کرد. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

 

پس از فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی دستیارانش با استقلال تهران، شایعاتی مبنی برحضور جواد زرینچه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت در بازی فردا برابر پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر شکل گرفت.

زرینچه در واکنش به حضور به عنوان سرمربی در بازی فرداگفت: فردا به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال حضور خواهم داشت و من سرمربی موقت تیم نیستم.

او درخصوص فسخ قرارداد استراماچونی همچنین گفت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت