پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1398 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 64182

خطیب جمعه چرام:وظیفه و آرمان انقلاب اسلامی است که از صندوق رای و انتخاب مردم در چارچوب قانون اساسی پاسداری کند/جریان انقلابی نباید در مسیر ریل‌گذاری شده توسط افراد غرب‌گرا، نقش آفرینی کند چرا که افراد غرب‌گرا ماهیتاً دغدغه مصالح کشور را ندارند

این وظیفه و آرمان انقلاب اسلامی است که از صندوق رای و انتخاب مردم در چارچوب قانون اساسی پاسداری کند،مهم‌ترین انگیزه بعضی افراد از اعلام برائت از دولت روحانی رفع مسئولیت از نقش خود در دولت است و در آن بیش از هرچیزی، انگیزه منافع جناحی و نه ملی مطرح است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این فرمایش مقام معظم که«بعضی‌ها جوری حرف میزنند، جوری اقدام میکنند که به اسم اینکه میخواهیم اوضاع را درست کنیم یا مثلاً فرض کنید طرف‌دار ضعفا و مانند اینها [هستیم]، در نقشه‌ی دشمن کار میکنند، خودشان ملتفت نیستند. اینهایی که خطاب میکنند به دولت که بایستی دولت برکنار بشود و از این قبیل حرفها، اینها دارند در نقشه‌ی دشمن کار میکنند. نه خیر، دولت باید با قوّت سرِ کار بماند، کارها را باید این دولت انجام بدهد.»،اظهار کرد:
انقلاب ظهور کرد تا مردم خودشان درباره خودشان تصمیم بگیرند،اما در اصول اسلام و انقلاب تعارف نداشت که در اوج قدرت و بدون نیاز به چیزی، برای جمهوری اسلامی انتخابات برگزار کرد و در ۱۴ ماه اول بعد پیروزی انقلاب ۴ انتخابات برگزار کرد تا مردم خودشان نظامشان، قانون اساسیشان، دولتشان و مجلس قانونگذارشان را انتخاب کنند.
امام جمعه چرام،گفت: این وظیفه و آرمان انقلاب اسلامی است که از صندوق رای و انتخاب مردم در چارچوب قانون اساسی پاسداری کند،مهم‌ترین انگیزه بعضی افراد از اعلام برائت از دولت روحانی رفع مسئولیت از نقش خود در دولت است و در آن بیش از هرچیزی، انگیزه منافع جناحی و نه ملی مطرح است.

وی،افزود: جریان انقلابی نباید در مسیر ریل‌گذاری شده توسط افراد غرب‌گرا، نقش آفرینی کند چرا که افراد غرب‌گرا ماهیتاً دغدغه مصالح کشور را ندارند حتی اگر ظاهرا سنگ مردم را به سینه بزند به همین دلیل راه حل‌های ادعایی آن‌ها نیز به هدف نجات آینده تاریک جناحی خودشان است و نه بهبود وضعیت مردم.
حجت الاسلام افشار،عنوان کرد: بقایای حزب بعث و حکومت جنایتکار صدام در عراق و عناصر تکفیری، طبق نقشه آمریکا و اسرائیل و عربستان و امارات، خواستار استعفای رئیس دولت (عادل عبدالمهدی ) شدند و این کشور را در کام بی‌ثباتی و نا امنی فرو بردند.
وی،ادامه داد: پشت پرده اهداف آشوبهای اخیر در ایران: پروژه استعفای رییس جمهور، بخشی از دکترین شوک و راهبرد بی‌دولت‌سازی (دقیقا شبیه استعفای نخست وزیر عراق و لبنان ) است که به تشدید خشونت و هرج و مرج در کشورهایشان منجر شد،برخی احزاب افراطی درصددند با پیش انداختن این پروژه، هم خود را از موضع مقصر وضع موجود به طلبکار تبدیل کنند،این پروژه خائنانه یا به تعبیری «جنگ‌های نسل چهارم»، در هر سه کشور (عراق، لبنان و ایران)، یک هدف دارد: «تضعیف کشورهای هلال مقاومت و مشغول شدن به درگیری‌های داخلی و تنفس مصنوعی امنیت به اسرائیل». و پشت صحنه هر سه کشور چیزی نیست جز ؛ رژیم پلیدصهیونیستی با کمک هایعربستان و امارات.
خطیب جمعه چرام،گفت: این یعنی دقیقا همان ایده‌ی خطرناکی که می‌تواند تبعات غیرقابل کنترلی داشته باشد، پرواضح است که استعفای دولت در ۲ سال پایانی اش، درمان دردهای جامعه نیست که خود دردی مضاعف بر پیکر امنیت و اقتصاد وارد می‌کند،دولت باید بماند،هم به خدمات خود ادامه دهد و به جبران کاستی ها بپردازد و هم پاسخگو باشد.
وی،تصریح کرد: اتفاقا یکی از بزرگترین تجارب انقلاب اسلامی که بعضی ها آن را نفی میکردند در این چندین سال بوجود آمد و آن عدم اعتماد به غرب و آمریکا است و همینطور تکیه بر توان داخلی به جای امید واهی به غرب بود، مردم و دوستداران انقلاب بدانند تنها جایگزین وضع موجود و حلّال مشکلات انتخابات پرشور و تعیین وضع سیاسی و مدیریتی کشور در صندوق‌های رای است؛ این گزینه را نباید به‌هیچ‌روی از دست داد و انتقال قدرت نیز باید از راه صندوق رای و با پشتوانه مردمی صورت بگیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت