پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1398 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 64194

پیام تسلیت سرهنگ پاسدار محقق زاده در پی درگذشت فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه درگذشت فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی را تسلیت گفت.

صدای جنوب:

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه درپی درگذشت سرهنگ پاسدار امیدعلی شریعت نیا فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرهنگ پاسدار محقق زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد،که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید.

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم سرهنگ پاسدار امیدعلی شریعت نیا یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان، یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور در اثر عارضه قلبی و مغزی به همرزمان شهیدش پیوست و بار دیگر غم و اندوه از دست دادن همسنگری مومن، متعهد بر شاخه های استوار سبز پوشان قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.

اینجانب درگذشت جانسوز این پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به خانواده معظم و معزز آن مرحوم، مردم خوب و ولایتمدار شهر بهمئی و همه همرزمان آن پاسدار سرافراز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.روحش شاد یادش گرامی باد.

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده
فرمانده نا‌حیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت