پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1395 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 6665

شنیده های صدای جنوب:

کاندیدای اصولگرای شهرستان سمیرم گزینه سرپرستی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شد

درسفراخیر فدایی به تهران مدیران ارشد وزارتخانه به اواعلام کرده اند که عمرمدیریتی او در کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پس از کش و قوسهای فراوان و اعتراض به عملکرد ضعیف فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان که هم ازسوی نمایندگان مجلس وهم ائمه جمعه و هم طیف پیمانکار ابراز شده تغییرات مدیریتی در راه و شهرسازی استان در راه است  هرچند که گزینه های جانشینی معرفی شده  موجب نارضایتی حامیان دولت را بهمراه دارد.
به گزارش صدای جنوب ،درسفراخیر فدایی به تهران مدیران ارشد وزارتخانه به اواعلام کرده اند که عمرمدیریتی او در کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسیده وبزودی می بایست جای خودرابه فرد دیگری بدهد.

ولی در سوی دیگر بنا بر همین اطلاعات واصله، محمد علی علیمردانی کاندیدای انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی که نتوانست به مجلس راه پیدا کند و در سال ۸۸ رئیس ستاد عشایرمحمود احمدی نژاد در شیراز بود و در حال حاضر کارشناس آزادراه شیراز-اصفهان می باشد  گزینه سرپرستی اداره کل راه و شهرسازی استان گردیده است.

درهمین باره مدیران ارشد استانی باید پیگیروجوابگو باشند به چه دلیلی چنین فردی در دولت دکتر روحانی مدیر بالاترین جایگاه اجرایی استان می شود و بااین اشتباه فاحش در انتخابهای سیاسی ومنفعت گرایانه قطعا به نا امیدی مردم در انتخابات آتی ختم می شود.

امید است ضمن پیگیری موضوع و جلوگیری از انجام چنین انتصابی نسبت به تجدید نظر اقدام شود تا در انتخابات آتی فضای وحدت بین دولت و حامیانش حاصل واز تیتر شدن این جمله در پایگاه های خبری و خبرگزاری ها جلوگیری شود که کاندیدای اصولگرای شهرستان سمیرم گزینه سرپرستی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت