پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1395 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 6784

مسوول سازمان بسیج هنرمندان خبرداد:

استقبال بی‌نظیر مردم از غرفه هنر و دفاع مقدس بسیج هنرمندان در اجلاسیه ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

اصالت‌فر تصریح کرد: حدود ۵۰ غرفه مختلف مانند صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، هلال احمر، امر به معروف و نهی از منکر، عشایر و غرفه غذاهای محلی و سنتی در این نمایشگاه وجود دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسوول سازمان بسیج هنرمندان  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، دهم مهرماه در مجاورت برگزاری این کنگره در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب ،ربیع الله اصالت فر بااشاره به متقارن بودن برگزاری این نمایشگاه با دهه اول محرم، افزود: بخشی از این نمایشگاه محصولات مذهبی و اسلامی و بخش دیگر تلفیقی از دفاع مقدس، امر به معروف، عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی است.

وی برگزاری این نمایشگاه در کنار کنگره ملی شهدای استان را فرصتی مطلوب جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.

این مسوول کنگره ملی شهدای استان را نیز فرصت مهمی جهت دعوت مردم به خصوص نسل جوان به این برنامه و تبیین هدف و انتقال پیام شهدا به آنان عنوان کرد.

اصالت‌فر، تصریح کرد: حدود ۵۰ غرفه مختلف مانند صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، هلال احمر، امر به معروف و نهی از منکر، عشایر و غرفه غذاهای محلی و سنتی در این نمایشگاه وجود دارد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان به راه‌اندازی غرفه هنر و دفاع مقدس بسیج هنرمندان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این غرفه نیز در کنار دیگر غرفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب هنر و رشته‌های نقاشی، سفال، صنایع دستی، گلیم، معرق و خطاطی برپا شد.

وی از بازدید و استقبال چشمگیر و بی‌نظیر مردم از این غرفه خبر داد و گفت: از ابتدای افتتاح نمایشگاه تاکنون مردم بازدید چشمگیری از این غرفه داشته‌اند.

این مسوول بازدید و استقبال مردم از غرفه هنر و دفاع مقدس را نسبت به دیگر غرفه‌ها پررنگ‌تر بیان کرد و گفت: روزانه به طور میانگین ۸۰۰ نفر از این غرفه بازدید می‌کنند.

اصالت‌فر با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و اهداف مهم سازمان بسیج هنرمندان تولید و توسعه اقتصاد مقاومتی طبق فرمایش مقام معظم رهبری است، افزود: اغلب محصولات تولیدی این غرفه مورد پسند مردم و بازدیدکنندگان واقع شده و به فروش رفته‌اند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان ضمن دعوت از دیگر مردم هم استانی جهت بازدید از این نمایشگاه و غرفه هنر و دفاع مقدس، گفت: این غرفه از پنجم مهر ماه در یاسوج برپا و تا پایان اجلاسیه ملی شهدای استان ادامه دارد ضمن اینکه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت