پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1398 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 67857

همایش همدلی و هم اندیشی ایل بزرگ خواجه و نرمابی برگزار شد

همایش همدلی و هم اندیشی ایل بزرگ خواجه و نرمابی برگزار شد.

صدای جنوب:

همایش همدلی و هم اندیشی ایل بزرگ خواجه ونرمابی باسردار توسعه و سازندگی مهندس عدل هاشمی پور در روستایی دره لبک برگزار شد.

سردارهاشمی پور در این همایش گفت:امام راحل اسلام امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب را جایگزین کرد و روحیه فداکاری و ایثار در را در ملت ایران بوجود اورد و بصیرت افزایی را در کشور ترویج داد.
وی افزود:مردم درهمه صحنه های انقلاب جلوتر از مسئولین بودند و حمایت کردند و باید درود فرستاد  بر شهدای والامقامی که امنیت پایدار را بوجود اوردند.

هاشمی پور ادامه داد:خدمت باید بدون منت و بدور از حب و خودبینی باشد و متاسفانه امروز اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی حلقه مفقوده در جریانات سیاسی شده است .
وی بااشاره به جنگ تحمبلی خاطر نشان کرد:زمانی دردفاع مقدس رفیقمان خواب بود و کفش هایش را واکس می زدیم متوجه نمی شد کار چه کسی بود.
سردار عدل هاشمی پور تاکید کرد:اگر توسعه نصیب ما نمی شود از خودمان است و نظام اسلامی را مقصر نکنیم و ازفرصت ها استفاده کنیم زیرا فرصت خدمت کوتاه است .

هاشمی پور افزود: گذشته ام را فراموش نمی کنم و
اگر می خواستم زندگی کنم باید بعد از بازنشستگی در جایی بدون دغدغه استراحت میکردم. و خود را وارد میدان مین قرارنمیدادم تا هر پروژه و طرحی شروع میکنم به من شلیک کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:چهار سال پیش یک نخبه سیاسی به من تبریک نگفت بلکه  شکایتم هم کردند گفتند تقلب کرد ومنم  گفتم اگر تقلب کردم  کنار شما یاد گرفتم .

وی گفت:مردم بصیرند اجازه دهید تصمیم بگیرند برای طرح های بزرگی که شروع کردم از نیروگاه سبکل ترکیبی تا سد سرپری تا پتروشیمی جاده طسوج جاده جایزان به لیکک و ….خودم می دانم چکار کردم و خودم باید تکمیل کنم.

هاشمی پور خطاب به رقیب انتخاباتی خودوبااشاره به سخنانش درچرام گفت:آیا  ۱۶ شما که از جهیزیه دادن من ایراد گرفتی در ۱۶ سال یک جهیزیه به عروس و دامادها دادی؟؟ وخودت می دانی بنده پیروز انتخابات هستم.
وی تاکید کرد:غیر از خدا از هیچ کس نترسیدم و نمی ترسم و
یک ساعت از ۹۰ روز مرخصی مجلس را در اختیار خانواده قرار ندادم که جا دارد از همسر و خانواده ام قدردانی نمایم.

سردارهاشمی پور گفت:رئبس مجلس، فرمانده کل سپاه وزیر نفت و بسیارس از مقامات را به شهرستان اوردم برای پیگیری پروژه ها اما رقیب انتخاباتی من بدان توان پیگیری پروژه ها را نداری.

وی ادامه داد:ماهم میگوییم عزت باید به کهگیلویه برگردد  اما عزت را در تعویض ابدارچی دهیار و فلان مسیول میدانی و کاری به مارون به غارت رفته نداری بعد هم شعار بازگشت عزت به کهگیلویه سر می دهی

هاشمی پور بیان داشت:اجازه بده بقیه حرفها در سینه ام بماند اگر می خواهی  رقابت کنی بگذار  رقابت سالم باشد و من آمدنم برای اشتعالزایی است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت