پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1398 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 67918

بمناسبت دهه مبارک فجر محفل اُنس با قرآن در لنده برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزار گردید.

صدای جنوب

به مناسبت دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی در شهرستان لنده برگزار گردید.

در این محفل نورانی که به همت مجمع قرآنیان کانون فرهنگی-تبلیغی آل یاسین شهرستان لنده وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید، قاریان و حافظان زیادی با سنین مختلف حضور داشتند.

استاد مهدی شعبانی از قاریان برجسته استانی و‌ کشوری نیز در این محفل، که با حمایت ستاد قرآنی دهه فجر شامل سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، دفتر امام جمعه محترم، بنیاد علوی و دارالقرآن تسنیم برگزار گردید، حضور داشتند.

محافل انس با قرآن مجمع قرآنیان لنده، در مساجد شهر و روستا و با استقبال بالای کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

مجمع قرآنیان شهرستان لنده مدت یک سالی است که فعالیت های خود را در زمینه آموزش قرآن و سبک زندگی قرآنی، برگزاری محافل و پیگیری امورات قرآنی شهرستان لنده آغاز کرده است. اساتید و مربیان قرآنی این شهرستان به صورت فعال و‌ منظم و با کمک های مردمی و اداراتی از جمله دفتر امام جمعه محترم، بنیادعلوی، سازمان تبلیغات و سپاه پاسداران برنامه های قرآنی مجمع را اداره می نمایند.

اساتید قرآنی این شهرستان از جمله سید محمد میرسالاری، محمود اسماعیلی، سید علی اصغر خرمی، سید مجید هاشمی، مجتبی ضرغامی، مجید مهربان، میلاد شفیعی عروه، لقمان نعمتی مونه، سید سعید هاشمی، آرمان رحیمی، امین صالحی، دکتر محمد امین کرمی، شهاب نعمتی، مهدی کمالی برازیده، سید صاحب خرمی، سیدمسلم خالقی به همراه نوجوانان و‌جوانان برنامه های این مجمع را در سطح شهرستان لنده برنامه ریزی و اجرا می نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت