پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1398 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 69027

سی سخت ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری خاورمیانه را دارد

 مهدی روشنفکر در جمع مردم سی سخت اظهار کرد: سی‌سخت گهواره سردار شهید امنیت و شهیدان شاهدی چون گودرز نجفی و ده‌ها شهید دیگر است.

صدای جنوب:

 مهدی روشنفکر در جمع مردم سی سخت اظهار کرد: سی‌سخت گهواره سردار شهید امنیت و شهیدان شاهدی چون گودرز نجفی و ده‌ها شهید دیگر است.

 نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افزود: سی سخت آلپ خاورمیانه و ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری خاورمیانه و مخزن بخش اعظمی از گیاهان دارویی و بهشتی است.

 وی با بیان این‌که ظرفیت‌های عظیم انسانی، فرهنگی، علمی، گردشگری، کشاورزی و باغداری را دارد، گفت: نبود سردخانه، صنایع تبدیلی، عدم فراهم شدن زیرساخت‌های صنعت گردشگری بزرگ‌ترین مشکل سی‌سخت است.

روشنفکر عنوان کرد:  صنعت گردشگری در سی سخت به شرط فراهم شدن زیر ساخت‌ها می‌تواند مشکل بیکاری را برای همیشه از سی سخت حل و فصل کند.

وی افزود:  لزوم جدی تسریع در پروژه محور مواصلاتی یاسوج و سی‌سخت اولویت دوم ماست، سی‌سخت هیچ چیز از آلپ در اروپا کم ندارد، باید بستر را برای پذیرایی از گردشگران داخلی وخارجی در سی سخت فراهم کرد.

روشنفکر در ادامه با بیان این‌که از هوادارانم می‌خواهم تا پاسخ بدی‌ها و تخریب‌های این روزها را به نیکی جواب دهند، گفت: امیدوارم در این روزهای باقی مانده، رقبای انتخاباتی مردانگی به خرج داده، و با روان و آرامش مردمی بازی نکنند و دست بردارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت