پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 70754

توصیه عضو شورای شهر لنده :

در خانه بمانید و بیرون نروید مگر برای موارد خیلی ضروری

عضو شورای شهر لنده از مردم درخواست کرد که با توجه به ویروس کرونا در خانه های خود بمانید و بیرون نزنید مگر برای موارد خیلی ضروری و با رعایت اصول کاملا بهداشتی.

صدای جنوب

ایرج جرنده عضو شورای شهر لنده گفت : با توجه به اینکه شهر ما چند صد نفر مهاجر دارد و مهاجران کاری که ماهانه به شهرهای بندر امام ، ماهشهر ، عسلویه بوشهر و ماهانه چند ده نفر در رفت و آمد به این شهر ها هستن و در حال حاضر بعلت پراکندگی کانون های ویروس در کل کشور و فرهنگ صله رحم و احوالپرسی مردم شهر ما و عدم جدی گرفتن و توجه نکردن به اصول بهداشتی است احتمال شیوع در شهر ما به دلایلی که بالا عرض کردم بالاست.

وی افزود : در حال حاضر تعداد مبتلایان در استان و کهگیلویه بزرگ و لنده دارد تصاعدی بالا میرود و تعداد مبتلایان به این ویروس بعلت عدم توجه به رعایت اصول بهداشتی و حضور در مکانهای شلوغ است .

جرنده تصریح کرد : انتظار دارم بعنوان عضوی کوچک و خادم همه شما و بخاطر رعایت حال خود و خانواده ای خود و مردم شهر اول در خانه بمانید و فقط برای موارد خیلی ضروری با رعایت اصول کاملا بهداشتی از خانه بیرون بیایید و موارد بهداشتی را بشدت رعایت کنید تا شاهد مرگ و میر به علت این ویروس در شهرمان نباشیم .

وی در پایان گفت : تعداد مشکوک ها به این ویروس در شهرمان با توجه به درصد جمعیت بالاست و مجموعه شورا و شهرداری در این راستا و برای ضد عفونی کردن و جلوگیری از شیوع تمام انرژی خود را در کنار بقیه ادارات بکار میبرد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت