پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 73105

اعتبار یک میلیارد تومانی برای ساماندهی دره فصلی روستای مونه/بازگشایی مسیر جاده پس از هر بارندگی

موسی محتشم در خصوص وضعیت زیر ساختی در روستای مونه گفت: باتوجه به وجود دره فصلی در بالادست روستای مونه در فصل زمستان شاهد تخرب جاده دسترسی این روستاها هستیم که نیازمند تامین اعتبار یک میلیارد تومانی است.

صدای جنوب

بخشدار موگرمون با اشاره به دغدغه شهروندان در روستای مونه در خصوص آخرین وضعیت جاده ارتباطی این روستاگفت: به دلیل وضعت توپوگرافی روستای مونه و وجود دو دره فصلی بزرگ در پایئن دست و بالادست روستا در فصل زمستان شاهد برخی مشکلات برای ساکنین این روستا هستیم.

وی افزود: دره فصلی که از بالادست روستای مونه با عبور از کنار امام زاده عمادالدین ولی(ع) و گلزار شهدای این روستا عبور می کند در چند سال گذشته برای سهولت در تردد به امام زاده از سوی هیئت امنای این امام زاده عرصه این دره با جانمایی یک دستگاه لوله بزرگ بتنی تنگ و در پی جاری شدن گل و لای در سه سال گذشته مسدود و آب این دره با عبور از روی این پل به همراه گل و لای به جاده دسترسی این روستا منتقل می شود که پس از هر بارندگی با همکاری اداره راهدای این جاده بازگشایی می شود.

 
موسی محتشم تصریح کرد: برای ساماندهی این دره که به طول ۱۶۷متر است بیش از یک میلیارد تومان اعتبار لازم است تا بتوانیم دیوار حایل به طول۱۶۷متر با ارتفاع ۲متر و عرض۲متر احداث کنیم تا این دره ساماندهی شود.

وی تاکیدکرد: باتوجه به ناچیز بودن اعتبارات دهیاری روستای مونه و کمبود اعتبارات در حوزه بخشداری تا زمان تامین این اعتبار عملاً ساماندهی دره بالا دست امکان پذیر نیست ولی به محض مسدود شدن جاده از گل و لای لودر اداره راهداری نسبت به بازگشایی اقدام می کند تا مشکلی برای تردد شهروندان ایجاد نشود.

 
محتشم اظهارکرد: در خصوص شبکه گاز رسانی به روستای مونه نیز پیمانکار برابر قوانین شرکت گاز از پی کنی تا لوله گذاری و گابیون بندی و پر کردن مسیر خط انتقال گاز نیز به تعهدات خود عمل کرده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت