پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1399 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 73511

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

۲۱ واحد سفره خانه غیرمجاز در کهگیلویه پلمپ شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: از نیمه دوم اسفند ۲۱ واحد اقامتی به علت تمرد از قانون مقابله با کرونا پلمب شدند.

صدای جنوب:

سیاوش زمان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف پیشگیری از انتقال کرونا فعالیت همه مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی در شهرستان تعطیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: این تصمیم بنا به سیاست شورای سلامت در راستای مقابله با کرونا اتخاذ و از ۱۶ اسفند ماه اجرایی شد.

زمان با بیان اینکه این مراکز تا قبل از مصوبه تعطیلی ملزم به ضدعفونی و گندزدایی محیط شده بودند، تصریح کرد: اما با توجه به خطر انتقال ویروس فعالیت آنها ممنوع شد.

این مسؤول گفت: مراکز اقامتی و گردشگری دارای مجوز میراث فرهنگی به تصمیم شورای سلامت تمکین و فعالیت خود را از همان ابتدا تعطیل کردند.

زمان اضافه کرد: ۲۱ واحد سفره خانه  که با وجود ممنوعیت فعالیت و نداشتن مجوز اقدام به بازگشایی کرده بودند با همکاری پلیس اماکن و شبکه بهداشت و درمان پلمپ شدند.

وی در خصوص دیگر اقدامات ضدکرونایی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورودی همه مناطق گردشگری شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران مسدود شد و در ورودی روستاهای گردشگرپذیر نیز ایست بازرسی راه‌اندازی و از ورود مسافران جلوگیری شد.

زمان بیان کرد: ورود به مناطق گردشگری تا اطلاع بعدی و مطلوب شدن شرایط همچنان متوقف است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت