پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1395 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 7367

یادداشت/

سردارهاشمی پور و حجت الاسلام موحد به این یادداشت ها نیازی ندارند/به قلم سیدهدایت الله کشاورز

به راستی یادداشت نویسانی که عرصه رابرمردم کهگیلویه بزرگ تنگ کرده اند یاعدل هاشمی پوررا نمی شناسند و یابه سخنانش تاکنون گوش نداده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادداشت بقلم سید هدایت اله کشاورز/ 

سردارهاشمی پور و حجت الاسلام موحد به این یادداشت ها نیازی ندارند!

کمتر روزی است که بعضی از سایت ها در یادداشت هایی به تعریف و یا نقد از دو چهره ملی و بازیگر اصلی شهرستان کهگیلویه بزرگ نپردازند.
روزی هاشمی پور راامیرکبیرمی نامند و عقب ماندگی تاریخی را به گردن محمدموحد ودوره نمایندگی اش ربط می دهند وروزی دیگر از محمدموحد سناتوری تکرارنشدنی ساخته و پرداخته می کنند که ماحصل زحمت او را عدل هاشمی پور میخواهد با سخنانش وقول های غیرواقعی به هدر دهد..
این باصطلاح یادداشت نویسان که گویا جز پرداختن به موضوع عدل هاشمی پور ومحمدموحد چیزی برای نوشتن ندارند حتی به زندگی معمولی این دوشخصیت ورود کرده و زندگی ونوع رفتار فرزندانشان را برای تهیه یادداشت خودشان دستمایه قرار می دهند.
از کارخانه نیاوردن و ماشین های لوکس و ساخت تونل و افتتاح وتاخیرپتروشیمی می نویسند و بیکاری را بسان پتکی هرروز برسر این دوچهره می کوبند .
در صبحی که در یکی از این یادداشت ها، از تحقق وعده های عدل هاشمی به به گویان خبرمی دهد درسویی دیگر یادداشت نویسی تحقق این وعده ها رادروغی بزرگ تیتر می کند.
اینها موحد را مهره تمام شده می دانند اما در روزدیگر مکان سکونت موحد درتهران را محل رجوع خیل مردمی میدانند که مایوس از پیگیری نکردن مشکلاتشان نزد عدل هاشمی برگشته اند.
حقیر در این یادداشت قصد تعریف وتخریب واثبات این دو عزیز راندارم چون تاریخ وعملکرد آنها بهترین شاهد است ومردم خود بهترین قاضی، اما صحبتم بااین جماعت یادداشت نویس است ،جماعتی که متاسفانه درپشت هر یادداشتی فکر میکنند میتوانند جهت رفع مشکل خودونزدیکانشان به عدل هاشمی پور ومحمدموحد نزدیک ترشوند
این افراد تاحالا جنگ زرگری رابر ای خودراه انداخته اند وگرنه واکنش محمدموحد وعدل هاشمی پور درقبال این یادداشت ها همواره پرهیز از حاشیه بوده و رسانه را به پرداختن به موضوعات مهمتری تشویق کرده اند.
این جماعت حتی به مرگ فرزند فقید محمدموحد رحم نکردند و درهمان ایام شروع به ادامه یادداشت های خودنمودندو به این فکر نکردند که موحد دراین حال به چنین یادداشت هایی نه نیازدارد ونه مستحق تیغ برنده این یادداشت هاست.
به راستی یادداشت نویسانی که عرصه رابرمردم کهگیلویه بزرگ تنگ کرده اند یاعدل هاشمی پوررا نمی شناسند و یابه سخنانش تاکنون گوش نداده اند.
آیا مگرغیر از اینست که سرداربارهادرصحبت هایش به نیکی ازنمایندگان قبلی یادکرده وتاکیدنموده انهاهم درحدتوان کارکرده اند
پس دلیل این همه قلم فرسایی و تزریق تنش به جامعه چیست؟
شمایی که دنبال منافع شخصی واحیانا گروهی هستید راه دیگری را انتخاب کنید وبدانید بااین یادداشت ها به اهدافتان نمی رسید.
عدل هاشمی ومحمدموحد به این یادداشت ها نیازی ندارند و سرسوزنی نیز بها نمی دهند پس بس کنید و اگر دغدغه مردم ومحرومیت شهرستان را دارید برای شهرستان قلم بزنید و درغیراینصورت بگذارید که نماینده محترم شهرستان بافراغت بهتری انجام وظیفه نماید.
امیدوارم در روز های آینده از این یادداشت های تنش زا و منفعت طلبی در پایگاه های خبری انعکاس داده نشود وگرنه مجبورم گوشه ای از واقعیات واهداف نویسندگان چنین یادداشت هایی رابرای مردم فاش نمایم.

سیدهدایت الله کشاورز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت