پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1395 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 7416

سنگ اندازی در آستانه سفر هیات روسی به کهگیلویه وبویراحمد/بجای تخریب، کیانی را تشویق کنید

برنامه ریزی چنین سفرهای مهمی قطعا آرامش برنامه ریزان رامی طلبد وازسویی کیانی و دست اندرکاران این سفر حق دارند که در چگونگی برنامه ریزی آن حرف اول را بزنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سفر هیات روسی به استان کهگیلویه و بویراحمد فرا رسید و این سفربرای مسئولین استان آنقدر مهم و با ارزش بوده که کار تعمیر و گسترش باند فرودگاه یاسوج را برای استقبال مناسب از هیئت روسی به تعویق انداخته است. 

به گزارش صدای جنوب،آنگونه که جبار کیانی در نشست با خبرنگاران اعلام کرد: هیئت روسی که متشکل از فعالان اقتصادی و استاندار استان امسک روسیه است وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد و این سفر در مقابل سفر فعالان اقتصادی و استاندار به استان امسک روسیه انجام می گیرد.
 کیانی با بیان اینکه قرار است دو استان کهگیلویه و بویراحمد و امسک روسیه به عنوان خواهرخوانده همدیگر اعلام شوند افزود: ما برای ارتباط با استان های کشورهای دیگر یکی از بهترین استان های روسیه را انتخاب کرده ایم و امیدواریم با توجه به تمهیداتی که پیش بینی کرده ایم سفر بسیار خوبی صورت گیرد و بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت:این سفر در سطح بسیار بالایی انجام خواهد شد و در ادامه آن تفاهنامه های اقتصادی بین هر دو هیئت رد و بدل خواهد شد.
کیانی افراد حاضر در هیئت روسی را ۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر استاندار امسک دو وزیر اقتصاد و کشاورزی و برخی فعالان اقتصادی در این هیئت حضور خواهند داشت.
  کیانی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سفر هئیت روسی خبر داد و تصریح کرد: تمامی شرایط و امکانات را برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری استان فراهم کرده‌ایم.
*اما متاسفانه در آستانه این سفر زمزمه هایی به گوش می رسد که سازمخالف وسنگ اندازی هایی در عدم موفقیت این سفر مهم ازسوی بعضی افراد شکل گرفته است تا برنامه ریزان این رویداد مهم را ناامیدکنند.
جبارکیانی رییس بخش خصوصی اقتصاد استان نقش مهمی در پیشبرد امور اقتصادی استان دارد و همه باید برای موفقیت این چهره موفق استانی تلاش کنند.
برنامه ریزی چنین سفرهای مهمی قطعا آرامش برنامه ریزان رامی طلبد وازسویی کیانی و دست اندرکاران این سفر حق دارند که در چگونگی برنامه ریزی آن حرف اول را بزنند.
بگومگو وبهانه آوردن وسنگ اندازی درجلوی پای جبارکیانی کمکی به رفع مشکلات استان نخواهدکرد بلکه باحمایت از کیانی و برنامه های آن و پتانسیلی که درکیانی سراغ داریم میتوان  برمشکلات اقتصادی استان تاحدودی فائق بیاییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت