پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1399 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 74421

خبرهای خوب از نشست تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد /تعاون روستایی عصای دست استاندار/ توزیع مناسب کالاهای اساسی در ماه رمضان/پیاز چگونه ارزان شد

در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیمات خوبی برای رفاه حال مردم گرفته شد.

صدای جنوب:

نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد و تصمیماتی در این نشست از جمله در بحث توزیع کالاهای اساسی گرفته شد همچنین در این نشست معلوم شد که ذخیره کالاهای اساسی استان از جمله مرغ و گوشت و شکر و گندم تا چه میزان است.

 در این نشست اعلام شد که در استان ۸۶۷ هزار عدد ژل تاکنون توزیع شده و همچنین ۷۷ هزار لیتر الکل در استان تولید شده که علاوه بر نیاز کهگیلویه و بویراحمد به استان های دیگر ژل و الکل صادر شده است.

 معلوم شد که ذخیره برنج و گندم استان به گونه ای است که اکنون ۱۱۵۵ تن ذخیره برنج است شکر ۷۹۸ تن و همچنین ۲۲۴ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۴ تن گوشت گوساله منجمد ذخیره استان است.

در این نشست تصمیم گرفته شد که قیمت گوشت منجمد روی ۴۰ هزار تومان بسته شود و اعلام شد که استان در ماه رمضان از نظر تامین گوشت مرغ هیچ گونه کمبودی نخواهد داشت.

در این نشست همچنین به یکی از اقدامات خوب با همکاری شهرداری در میوه شب عید اشاره شد که این کار تداوم یافت و تا همین دیروز میوه شب عید توزیع شد و همچنین برای این که قیمت پیاز در استان متعادل شود تعاون روستایی اقدام به خرید پیاز از جیرفت کرد و اکنون در همان غرفه های شب عید توزیع می شود و موجب شد تا قیمت پیاز به ۴ تا ۵ هزار تومان کاهش یابد که در صورت نیاز برای بقیه محصولات از جمله گوجه  فرنگی هم این کار انجام می‌دهیم.

یکی از پیشنهادت جلسه این بود که اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان با همکاری تعاون روستایی توزیع شود تا این اقلام و کالاهای ضروری به دست مردم روستایی هم برسد و فقط شهری ها منتفع نشوند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت