پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 74861

رفع تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان چرام

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شهرستان چرام خبر داد.

صدای جنوب:

غلامحسین حکمتیان‌اصل در جمع خبرنگاران، با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه‌کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عده‌ای سودجو می‌خواهند اراضی ملی را تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی شد.

وی به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان چرام در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال‌های غرس شده در عرصه های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۳۴هکتاردر شهرستان چرام رفع تصرف شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت