پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 75373

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

شناسایی۱۲مورد جدید مبتلا به کرونا در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع ۱۲۲ جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج ۱۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به ۵۳۶ نفر رسید.

وی افزود: این موارد جدید شامل ۴ بیمار مرد و ۲ بیمار زن در شهرستان بویراحمد، ۱ بیمار مرد و ۲ بیمار زن در شهرستان گچساران و ۳ بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه هستند.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به بعد از دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند.

دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت