پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1399 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 77682

بازدید های مستمر از بازار لنده؛

مدل مدیریتی یک مدیر جوان و تاثیرات مثبت آن/ پرندوار؛حفظ حقوق شهروندی باید اولویت متصدیان صنوف مختلف باشد+تصاویر

بخشدار مرکزی لنده در بازدید از نانوایی ها ضمن تأکید بر رعایت آیتم های مربوطه شامل کیفیت نان، ملاحظات بهداشتی، وزن چانه و مواردی از این قبیل، نسبت به رعایت تایم کاری و پرهیز از هر گونه تعطیلی خودسرانه و خارج از ضابطه هشدار جدی داد.

صدای جنوب

علی پرندوار در این بازدید چگونگی پخت نان ، ساعات پخت ، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی ها را جویا شد.

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،  بخشدار مرکزی لنده ضمن تأکید بر رعایت آیتم های مربوطه شامل کیفیت نان، ملاحظات بهداشتی، وزن چانه و مواردی از این قبیل، نسبت به رعایت تایم کاری و پرهیز از هر گونه تعطیلی خودسرانه و خارج از ضابطه هشدار جدی داد.

پرندوار همچنین در مواردی با نظرخواهی از مشتریان، رضایت مندی مردم را شرط اساسی دانسته و از متصدیان خواسته در راستای حفظ حقوق شهروندی، همواره این مهم را بعنوان اولویت اصلی خود بدانند و در این جهت عمل نمایند.

ایشان راجع به شیوه نظارت واحدهای وزارت کشور بیان کرد نقش نظارتی ما در این رابطه کلی است و طی چندسال گذشته مدیریت مستقیم نانوایی ها از حوزه فرمانداری ها و بخشداری ها خارج و به ادارات صنعت، معدن و تجارت واگذار شده و علی القاعده دستگاه های متولی باید به صورت جزئی، مستمر و روزانه از خبازی ها بازدید نموده و گزارش عملکرد ارائه دهند.

پرندوار در پایان از نانواداران خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تصمیم جدید اداره غله و خدمات بازرگانی مبنی بر توزیع سهمیه آرد خبازی ها در سه فرجه ده روزه در طول ماه و مشکلات قابل تصور در طرح جدید را جهت پیگیری های بعدی در قالب یک خواسته صنفی بصورت کتبی به بخشداری ارائه نمایند.

لازم بذکر است با انتصاب علی پرندوار به سمت بخشدار مرکزی لنده و گذشت قریب به یکسال از این انتصاب، بعد از حضور فعال ایشان در فضای مجازی و پاسخگو بودن به شهروندان و پیگیری مطالباتی که از این طریق عنوان می گردید، بازدیدهای مستمر از بازار به عنوان یک مدل مدیریتی تاثیر گذار نیز از اولویت های دیگر این مدیر است.

بازدید های میدانی و دیدارهای چهره به چهره که در جریان آنها، ضمن ارایه توصیه و تذکرات لازم و انتقال سریع موارد مورد نیاز، گاها مشاهده شد درخواست ها و مشکلاتی که از سوی مردم و متصدیان صنوف اعلام می گردید، به جد از سوی این مدیر جوان پیگیری شدند و موجبات رضایت شهروندان فراهم آورده شد.

مدلی از مدیریت که متاسفانه در اکثریت مدیران کمتر دیده میشود و این عزیزان شعاع مدیریت خود را حولِ ساختمان اداری میدانند در صورتی که بسیاری از مشکلات در همین بازدیدها می تواند رفع شود.

به هر صورت نقطه ای مثبت در کارنامه یک ساله علی پرندوار به عنوان یک مدیر جوان مشاهده میشود که قطعا در حفظ حقوق شهروندی تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت که انتظار میرود در دستور کار همه مدیران این شهرستان قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت