پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1399 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 78741

قدردانی فرمانده سپاه فتح از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد/اجرای موفق ماموریت ها وانجام وظایف محوله

سپاه ناحیه بویر احمد در اجرای ماموریت ها و انجام وظایف محوله جزو نواحی برتر بوده است.

صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خدمات و اقدامات نیروی مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در مقابله با شیوع ویروس کرونا، آتش سوزی ها و همچنین توزیع کمک های مومنانه و … تقدیر کرد و گفت: سپاه ناحیه بویر احمد در اجرای ماموریت ها و انجام وظایف محوله جزو نواحی برتر بوده است.

به گزارش صدای جنوب ، سردار حمید خرم دل امروز در آیینی که باحضور سرهنگ پاسدار روح الله شاهینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد, حجت الاسلام دادخواه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و نیروهای این ناحیه برگزار شد به تشریح خدمات سپاه فتح و بسیج استان در حوزه مقابله با شیوع کرونا, آتش سوزی اخیر جنگل ها و مراتع و همچنین کمک های مومنانه پرداخت و از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمددر این زمینه ها تقدیر کرد.
وی بیان کرد : برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از تمامی ظرفیت های سپاه ، تیپ ۴۸ فتح و بسیج استان استفاده و خدمات شایسته ای در زمینه تولید ماسک، ماده ضدعفونی کننده, ژل بهداشتی، راه اندازی ایستگاه های غربالگری در ورودی استان ، گندزدایی اماکن و معابر و … به مردم ارایه شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز سپاه فتح و بسیج با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و دستگاه های اجرایی استان در چندین مرحله بسته های معیشتی را بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.
سردار خرم دل حضور نیروهای سپاه و بسیج استان در اطفای حریق جنگل ها و مراتع کهگیلویه و گچساران و سایر نقاط استان را نمونه دیگری از خدمات رسانی ها برشمرد و گفت: هماهنگی برای اعزام بالگرد های آب پاش و امدادی سپاه در آتش سوزی های اخیر نیز انجام و با دستور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندین فروند بالگرد به استان اعزام شد که نقش بسیار مهمی در مهار اتش سوزی ها داشتند.
وی به پروژه های عمرانی سپاه فتح استان در نقاط مختلف استان نیز گریزی زد و گفت: بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه آبرسانی به دهستان ها و روستاها و ساخت خانه عالم، مسجد, بهداشت و … در دست اجراست که امیدواریم تا پایان شهریور امسال این پروژه ها به بهره بردای برسد.
سردار خرم دل از افتتاح استخر شنای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این استخر دارای دو حوضچه برای افراد کوچک سال و بزرگسال بوده و با پیشرفت فیزیکی خوبی که دارد امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت: تکمیل تجهیزات بیمارستان سپاه فتح و مجتمع تالار لاله از دیگر اقدامات در حال انجام است.
در این آیین نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد سوالات خود در حوزه های مختلف را با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کردند که سردار خرم دل نیز به آنها پاسخ داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت