پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1395 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 8026

استاندار:

کهگیلویه و بویراحمد درمرز ایران و عراق پنج موکب برپا کرد

خادمی تاکید کرد: حماسه بزرگ اربعین حسینی و حضور پرشور و با بصیرت و میلیونی مردم در این آیین حامل پیام های مهمی برای دوستداران و حتی دشمنان انقلاب اسلامی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ارایه خدمات و پذیرایی از زائران اربعین حسینی این استان با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات در مرزهای ایران و عراق پنج موکب برپا کرده است. 

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تاکنون افزون بر ۹ هزار نفر از مردم و عاشقان اهل بیت (ع) در نقاط مختلف این استان برای حضور در این آیین معنوی نام نویسی و اعلام آمادگی کرده اند.
وی با بیان اینکه این موکب ها در ورودی شلمچه و کربلا برپا شده اند، گفت: موکب مرز شلمچه در ایران روزانه پذیرای بیش از پنج هزار زائر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین اربعین حسینی و حضور کاروان هایی از عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این نمایش عظیم معنوی را نمادی از وحدت، انسجام و همدلی شیعیان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.
خادمی تاکید کرد: حماسه بزرگ اربعین حسینی و حضور پرشور و با بصیرت و میلیونی مردم در این آیین حامل پیام های مهمی برای دوستداران و حتی دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی گفت: این حضور باشکوه و دلدادگی محض به ساحت مقدس اهل بیت (ع) از یک طرف مایه امید و سعادت طلبی ملت و از سوی دیگر تیری در قلب دشمنان اسلام و انقلاب است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش مردم، مسئولان و تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی این استان برای برگزاری باشکوه و خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت