پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1399 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 81808

پیام تبریک رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده بمناسبت روز جنگلبان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با صدور پیامی روز جنگلبان را تبریک گفتند.

صدای جنوب

نقش و اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به مفاهیم توسعه پایدار این مواهب الهی میراث گذشتگان ما نیست بلکه امانت نسل های بعدی در نزد ماست که باید به درستی حفظ، توسعه و استفاده شود.
محافظین زمین جنگلبانانی هستند که با سپر کردن خود از ریشه ها و شاخ و برگ های درختان حفاظت می کنند تا نکند درختی از خانواده جنگل کم شود، منابع طبیعی آسیب ببیند و آتشی به جان سبزه ها بیفتد.

از آنجایی که جنگلبانان این قشر پرتلاش و زحمتکش در خط مقدم پاسداری از میراث طبیعی کشور هستند و با فداکاری و ایثارگری‌های خود در راه حفاظت و صیانت از انفال از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، به دنبال این فداکاری‌ها امروز عنوان پر افتخار (مدافعان حریم طبیعت) را برای خود برگزیده اند.

اینجانب به نمایندگی از حافظان انفال و طبیعت دوستان شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگل به ویژه عزیزانی که امسال در جریان اطفاء حریق جنگل های زاگرس جان خود را در راستای حفاظت از جنگلها و اراضی ملی در طبق اخلاص گذاشتند و با آرزوی سلامتی برای جانبازان محافظ منابع طبیعی، از آفریدگار طبیعت برای جنگلبانان سخت کوش مان در سراسر کشور آرزوی توفیق روز افزون سلامتی و تندرستی خواستارم و امید آن دارم که با افزایش آگاهی مردم ایرانی سر سبز و آباد داشته باشیم و هر فرد ایرانی خود یک جنگلبان باشد.

ذبیح الله محمدی
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت