پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 82675

بازدید سر زده فرماندار لنده از ادارات شهرستان/ موسوی:تکریم حقوق ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت اول همه ادارات+تصاویر

سید خدادوست موسوی فرماندار لنده از ادارات راهداری وحمل و نقل جاده ای ، راه و شهرسازی ، بنیاد شهید ، جهاد کشاورزی ، امور عشایری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده بازدید کرد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ،فرماندار لنده با حضور سرزده در ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی ورعایت پروتکل های بهداشتی این مراکز را مورد بررسی قرار داد .

موسوی در بازدید از واحد‌های مختلف این ادارات از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های ادارات، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود سلامت و خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت