پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1399 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 83387

بمناسبت هفته دولت صورت گرفت:

کلنگ زنی و افتتاح ۳۲ پروژه اقتصادی،عمرانی در شهرستان لنده/آغاز عملیات اجرایی کمپ گردشگری موگرمون با اعتبار۷میلیارد تومانی+تصاویر

امروز و به مناسبت هفته دولت بیش از ۳۲پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری افزون بر هشتاد میلیارد تومان با حضور معاون استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای و مسئولان شهرستانی و استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، ابتدا مسئولان با حضور در گلزار شهدای روستای ایدنک ضمن تجدید میثاق با شهدا آئین غبارروبی را برگزار و با قرائت فاتحه ای نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در ادامه برنامه های افتتاحی زمین چمن مصنوعی روستای ایدنک در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با اعتباری افزون برششصد میلیون تومان از محل هدایای خاص وزرات نفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است زمین ساخت این مجموعه ورزشی از طرف خانواده شهید والا مقام رجبی به اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده اهدا شده است.

در ادامه برنامه امروز دیدار با خانواده شهید عابدی در روستای ایدنک بود که در این دیدار حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به رشادت ها و فداکاری های خانواده شهدا گفت: فرهنگ ما برگرفته از سیره و فرهنگ سرخ حسینی است که والدین شهدا نیز با تاسی از این فرهنگ فرزندان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان لنده با حضور مسئولان پروژه روکش آسفالت ایدنک به لنده به طول سه و نیم کیلومتر با اعتباری افزون بریک و نیم میلیارد تومان و پروژه تعمیرات و نگهداری ابنیه فنی در شهرستان لنده با اعتباری افزون بر بیست و سه میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه نیز مسئولان با حضور در شهرک سرآسیاب لنده پنج پروژه شهرداری لنده را افتتاح که اعتبار آن افزون بر دو میلیاردو ۸۴۷میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری و همکاری بنیاد علوی به بهره برداری رسید و همچنین در این مراسم کلنگ زنی سه پروژه با مشارکت بنیاد علوی با اعتباری افزون بر دوازده میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان کلنگ زنی شد.

در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان لنده پروژه گازرسانی به روستای چهار راه آل طیب با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای گاز رسانی به دو روستای قیام و چهار راه آل طیب با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۵۶۱خانوار به طول ۲۸کیلیومتر خط لوله افتتاح و به بهره برداری رسید.

پس از افتتاح پروژه گازرسانی با حضور مسئولان پروژه اورژانس جاده ای لنده به قیام  در زمینی به مساحت ۱۴۷متر مربع با اعتباری افزون بر دویست هشتادو چهار میلیون تومان کلنگ زنی شد.

نورمحمد نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های حوزه بهداشت روستایی است که امروز و با حضور مسولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

در ادامه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت ، افتتاح یک باب مسکن مددجویی به نمایندگی از ۱۸ واحد احداثی کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بنیاد علوی در شهرستان لنده (روستای دم تنگ ) افتتاح شد.

در ادامه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت مهمترین طرح گردشگری شهرستان لنده که یکی از مهمترین پروژه های خدمات رفاهی مردم در شهرستان لنده است کلنگ زنی شد.

سید خدادوست موسوی در پایان افتتاحیه وکلنگ زنی طرح های هفته دولت در شهرستان لنده گفت: امروز در سطح شهرستان لنده ۳۲پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر هشتاد میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است .
وی افزود: پنج پروژه اقتصادی و ۲۷پروژه عمرانی که میزان اشتغال دائم آنها ۸۸نفر و میزان اشتغال غیر مستقیم ۲۵۰نفر را در زمینه های مختلف گردگشری، بهداشت، شهری  و کشاورزی در سطح شهرستان داشتیم که امیدواریم شاهد رفع مشکلات و گره گشایی برای اشتغال جوانان باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت