پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1399 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 84200

منطقه دشمن زیاری و محرومیت از امکانات حوزه بهداشت و درمان

این در حالی است که بنا به گزارش رسیده به صدای جنوب در سالیان گذشته این مرکز از سوی یکی از خیرین غیربومی از آمبولانس مجهز و دارای تجهیزات به‌روز برخوردار شده بود که با تصمیم عجیب مسئولان وقت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه این آمبولانس به بخش دیشموک واگذار شد.

صدای جنوب :

منطقه دشمن زیاری کهگیلویه قطب کشاورزی استان است و ظرفیت زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری دارد و دارای جمعیت زیادی می باشد اما این منطقه که اتفاقا زادگاه بسیاری از مدیران ونخبگان استان بوده متاسفانه فاقد امکانات و زیرساخت های اولیه و ضروری است.

حوزه بهداشت این منطقه که موضوع گزارش ماست بیش از سایر حوزه ها رنگ محرومیت را به خود دیده  و این محرومیت سابقه چندین ساله دارد.

تنها مرکز بهداشتی منطقه اگرچه دارای پزشک و کادر درمان است اما از ضروری ترین امکانات و تجهیزات مثل آمبولانس بی بهره  می باشد .

این مرکز هم اکنون دارای به اصطلاح یک دستگاه آمبولانس است اما فرسودگی و از رده خارج بودن آن سبب شده  تا مردم نبود آمبولانس را احساس کنند و با خودروهای شخصی بیماران  را به بیمارستان برسانند که این امر  خطرات و حوادث ناخوشایندی را به وجود آورده و خانواده هایی را داغدار کرده  است.

این در حالی است که بنا به گزارش رسیده به صدای جنوب در سالیان گذشته  مرکز جامع سلامت قلعه دختر توسط یکی از خیرین غیربومی از آمبولانس مجهز و دارای تجهیزات به‌روز برخوردار شده بود که با تصمیم عجیب مسئولان وقت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه این آمبولانس به بخش دیشموک واگذار شد.

حالا سوال اساسی این است که جمعیت زیاد منطقه دشمن زیاری نباید حداقل یک آمبولانس مجهز داشته باشد؟ چرا مسئولان به این منطقه توجه نمی‌کنند و چرا و چرا و چرا های دیگر……

صدای جنوب در روزهای آینده سایر مشکلات این منطقه را رسانه‌ای می‌کند..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت