پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1399 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 84454

حضور مدیران و تیم رسانه ای موسسه خاتم در دیشموک/ مستندی با موضوع آسیب های اجتماعی و خانوادگی تولید می‌شود

مدیران و تیم رسانه ای موسسه خاتم در ادامه برنامه های محرومیت زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با سفر به دیشموک با حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک دیدار کردند.

صدای جنوب :

مدیران و تیم رسانه ای موسسه خاتم در ادامه برنامه های محرومیت زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با سفر به دیشموک با حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک دیدار کردند.

به گزارش صدای جنوب، در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهر دیشموک صورت گرفت، دکتر سید محمد حسین چاوشیان رئیس موسسه خاتم ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های پژوهشی و رسانه ای موسسه خاتم موسسه، به تشریح برنامه های مشترک محرومیت زدایی در شهر دیشموک با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با تقدیر از فعالیت های جهادی و خیرخواهانه موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» به بیان مسایل و اولویت های مهم خانوادگی و اجتماعی بخش دیشموک پرداخت و گفت ما امادگی داریم همکاری های مشترکی را با موسسه خاتم به صورت مستمر و بلند مدت در راستای دانش افزایی و کاهش آسیب های خانوادگی و اجتماعی آغاز نماییم.

هم چنین در این دیدار مرضیه التیامی جو مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی پایگاه سلامت روان اجتماعی بخش دیشموک گفت:تاکنون کارگاه های مختلفی در راستای توانمندسازی زنان از جمله برگزاری دوکارگاه اشتغال زایی (کارگاه دوخت ماسک وکارگاه اشتغال در صنعت بیمه) با حضور بیش از۶۰ نفر برگزار نموده ایم و مصمم هستیم در راستای تفاهم نامه همکاری بین موسسه خاتم و جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی برنامه مشترکی با موضوع دانش افزایی و توانمندسازی خانواده های شهر دیشموک طراحی و اجرا نماییم.

خاطر نشان می شود، تیم رسانه ای موسسه خاتم با حضور در مناطق محروم استان و بخش دیشموک قصد دارند مستندی را با موضوع آسیب های اجتماعی و خانوادگی، با کارگردانی جواد یقموری تولید نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت