پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1399 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 86904

دستگاه های اجرایی از محل تهاتر پاسخگوی مطالبات کارکنان باشند

در دستور کار اول جلسه بحث عملکرد دستگاه های اداری برای بکارگیری انرژی  تجدید پذیر که وزارت دستگاه ها را مکلف را کرده بود و اینکه  ۲۰ درصد از انرژی های خود را دستگاه ها  از انرژهای تجدید پذیر تامین کنند مطرح شد

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای جنوب   نشست شورای فنی صبح امروز به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اداری برگزار شد.

در دستور کار اول جلسه بحث عملکرد دستگاه های اداری برای بکارگیری انرژی  تجدید پذیر که وزارت دستگاه ها را مکلف را کرده بود و اینکه  ۲۰ درصد از انرژی های خود را دستگاه ها  از انرژهای تجدید پذیر تامین کنند مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این  نشست با بیان اینکه در حوزه ساختمان های خصوصی و  باید شورای فنی را با اعمال نظارت و بازدید موضوعات را دنبال کند، گفت: با توجه به ظرفیت های استان  در اکثر شاخص ها می توانیم جزء ۱۰  استان برتر باشیم.

حسین کلانتری با بیان اینکه ۱۰۰۰ پروژه راه در راستای جهش تولید وجود دارد، که  پروژه پاتاوه دهدشت در حال اتمام است،  گفت: در حوزه های مسکن روستایی و ملی استان در بسیاری شاخص ها جایگاه خوبی دارد و رتبه   ۲ الی ۵ کشور در  شاخص های مختلف کشور کسب شده است.

کلانتری با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت باید در بازدید ها مورد نظر باشد، گفت: دستگاه ها در خصوص استفاده از انرژی های خورشیدی گام برداشتند و دستگاه ها که عملکرد خوبی داشته تشویق و همچنین دستگاه ها ضعیف باید تلاش های مضاعف تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۳ برابر مصرف دنیا مصرف انرژی داریم و باید به نسبت و سهم خود استاندارسازی شود، گفت: باید نیروهای جوان با دانش را برای استفاده در حوزه فنی و استاندارسازی از ظرفیت آنها  استفاده کرد.

کلانتری با بیان اینکه در استفاده از  انرژی خورشیدی در استان بایداستفاده بیشتری شود، گفت: باید ارزیابی استفاده از انرژی خورشیدی نسبت به سایر نقاط کشور مورد بررسی و در آن راستا گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه موضوع برق امید سبب اتفاق بزرگی در کشور می‌شود، گفت: با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با استفاده از انرژی های تجدید پذیر سرانه هزینه ها برای خانوارها در حوزه برق  می‌تواند به صفر برسد.

استاندار در خصوص تهاتر و مولد سازی دستگاه ها گفت: حدود ۱۲۳۰ میلیارد ریال از محل تهاتر در استان استفاده شده است و در سال جاری همه دستگاه ها و بانک ها به آنها تاکید می کنم در بحث مولد سازی عملکرد آنها رصد می شود و هیچ دستگاهی نمی تواند از این موضوع عبور کند زیرا تکلیف قانونی و شرایط و ردیف بودجه است و اگر دستگاهی تعلل کند برخورد خواهیم داشت.

وی در پایان گفت از محل تهاترها دستگاه های اجرایی می توانند  پاسخگویی مطالبات، پاداش پایان خدمت کارکنان باید باشند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت