پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1399 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 87407

امام جمعه یاسوج: ماهیت ۱۳ آبان بر استکبار ستیزی استوار است

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: پیام یوم الله ۱۳ آبان ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر ابر قدرت‌های جهانی است

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب ، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور رویداد‌های مهمی از جمله تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:ماهیت و رویکرد اساسی در وقوع رخداد‌های مهم یوم الله ۱۳ آبان بر استکبار ستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران استوار است.
وی گفت: آمریکا تاکنون انواع جنایت‌ها را علیه کشور و ملت ایران انجام داده است و خیانت‌ها و شرارت‌ها و رذالت‌های آمریکا علیه مسلمانان جهان نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه یاسوج افزود: شعار‌ها در یوم‌الله ۱۳ آبان باید کوبنده‌تر از قبل باشد، زیرا غیر از شرارت و خیانت کار دیگری برای مردم ایران انجام نداده است.
حسینی ادامه داد: یکی از جنایت‌های امریکا مسدود کردن مسیر درمان و ارسال دارو از زمان بروز کرونا تاکنون بوده است.
وی گفت: آمریکا به راحتی از معاهده برجام خارج شد و آن را پاره کرد و علاوه بر خروج از برجام اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کرد که این هم بیانگر رذالت و شرارت آمریکای جنایتکار است.

نماینده، ولی فقیه در استان یادآور شد: ملت ایران با وجود همه توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی همچنان با قدرت و با عزت و افتخار ایستاده و از گردنه‌ها عبور کرده است و تو دهنی و ضربات ایران به آمریکا تاریخی و ماندگار است.
امام جمعه یاسوج ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و افزود: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه است و در تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر دارد، فرهنگ عمومی ما برگرفته از فرهنگ متعالی اسلام است، اما با اجرای دقیق و کامل آن فاصله داریم و بی‌توجهی زیادی شده است.

حسینی با بیان وضعیت کرونا با تاکید بر این که وضعیت کنونی تهدیدی برای همه ما محسوب می‌شود گفت: کرونا جان همه را به خطر انداخته، اما برخی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را نادیده می‌گیرند هر چند با رعایت بیشتر مردم بیماری بهتر کنترل خواهد شد.
وی گفت: کادر درمانی و شبکه بهداشت کشور و استان تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند، اما رعایت نکردن نکات بهداشتی زحمات را هدر می‌دهد و نتیجه لازم را نخواهیم داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کادر درمانی و شبکه بهداشت استان محدود است و باید بیشتر از سوی مردم رعایت شود.
امام جمعه یاسوج در انتهای خطبه‌های امروز یادآور شد: مسلمانان که از خود دفاع می‌کنند از نظر غربی‌ها تروریست هستند، اما منافقان که این همه انسان بی‌دفاع را تاکنون از بین برده و کشته اند از نظر غربی‌ها تروریست نیستند و نور چشم غربی‌ها به شمار می‌روند و حمایت می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت