پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1399 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 87764

شهردار لنده خبر داد:

آغاز عملیات خط کشی معابرشهری لنده با۲۰۰میلیون تومان اعتبار در آینده نزدیک

شهردار لنده ازآغاز عملیات اجرایی خط کشی معابر شهری لنده در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک شهری با اعتباری افزون بردویست میلیون تومان اعتبار در آینده نزدیک خبر داد .

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مختار مشهدی زاده گفت: خط کشی خیابان‌ها جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود که توجه به این مهم و ضرورت آن در نظم ترافیکی، کاهش تصادفات است .

وی افزود : در همین راستا و به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها عملیات اجرایی خط کشی  معابر شهرلنده برابر مصوبه شورای ترافیک طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی خط کشی خواهند شد.

شهردار لنده با اشاره به اینکه خط کشی معابر شهری در ایجاد فرهنگ رانندگی بین خطوط و تامین زیبایی شهری امری ضروری است، گفت: برای اجرای این طرح  اعتباری افزون بر دویست میلیون تومان از محل اعتبارات حمل نقل شهری شهرداری در نظرگرفته شده است .

مشهدی زاده گفت: عملیات اجرایی این پروژه با حضور مسئولان شهرستان تا قبل از فصل بارندگی در سطح شهر با رنگ آمیزی و خط کشی جلوی مداری، گذرگاه عابر پیاده، نشان گذاری سرعت گیرها و تقاطع ها مشخص و اجرایی خواهد شد.

وی تاکیدکرد: این اقدام برای اولین بار است که از سوی شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم در دستور کار قرار گرفته است که خدمتی به مردم این شهراست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت