پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 90396

کلاهبرداری بزرگ و عجیب و غریب به سبک فروشگاه‌ زنجیره‌ای / مردم کمک کار تعزیزات حکومتی شوند ( تصاویر )

بازرسان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به فرماندهی براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات بازار شهر یاسوج را مورد پایش قرار دادند.

بازرسان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به فرماندهی براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات بازار شهر یاسوج را مورد پایش قرار دادند.
به گزارش  صدای جنوب  صبح امروز ( یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۹) براتعلی صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از بازرسان تعزیرات و امور صنفی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهر یاسوج را مورد بررسی و بازدید قرار دادند.


بنا بر این گزارش، وقتی همراه با براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی اسان کهگیلویه و بویراحمد وارد یکی از فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای واقع در میدان انقلاب یاسوج وارد شدیم، بنا به گفته کارشناسان و مدیرکل تعزیرات حکومتی این فروشگاه بزرگ رو به کلاهبرداری بزرگ آورده بود که با ورود بازرسان تعزیزات حکومتی بساط این کلاهبرداری جمع آوری شد

صالحی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در این فروشگاه زیر سایه تخفیف از مردم پول بیشتری دریافت می‌کردند که وقتی مورد بازرسی دقیق صورت گرفت، این فروشگاه را پلمپ و برای آن جریمه سنگین اعمال شد.

صالحی گفت: متخلفان بدانند که امان آنها را خواهیم برید و اجازه نمی‌دهیم کسی به مردم ظلم کند.
وی همچنین از مردم خواست که به کمک تعزیزات حکومتی بیایند و اگر جای تخلفی مشاهده کردند، سریعاً تعزیزات حکومتی را در جریان قرار دهند.

، در ادامه بازرسان وارد فروشگاه زنجیره‌ای دیگر در میدان جانبازان یاسوج شدند که بعد از بررسی این فروشگاه نیز پلمپ شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت