پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1399 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 90855

مدیری در کهگیلویه که پای کار است….

مردم و احترام به مردم همواره یکی از کلید واژه های مسئولان است و در این بین برخی از مدیران عملا این کلید واژه را در دستور کار خود قرار می دهند.

صدای جنوب :

با دستور فرماندار کهگیلویه برخی از مشکلات دامداران روستای دلی مهتاب چاروسا مرتفع شد.

به گزارش صدای جنوب، مردم و احترام به مردم همواره یکی از کلید واژه های مسئولان است و در این بین برخی از مدیران عملا این کلید واژه را در دستور کار خود قرار می دهند.
فرماندار کهگیلویه یکی از مدیرانی است که همواره سعی دارد مشکلات مردم را حل کند و همیشه پا به پای آنها در مشکلات یاری گر باشد.
تنها چند ساعت بعد از انتشار فیلمی از تلف شدن دام های یک فرد روستایی در دلی مهتاب که از دور افتاده ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد به حساب می آید، علیرضا اتابک دستور رسیدگی فوری را داد و با دامدار مذکور تلفنی مشکلات را جویا شد و اکیپی را برای اعزام آماده کرد.


فرماندار کهگیلویه فردای انتشار آن کلیپ، اکیپی از دامپزشکی، بخشدار و دهیاران را برای رسیدگی به دامداران منطقه آماده کرد که با پایان بارندگی در روز شنبه به منطقه اعزام شدند و طی دو روز مستقر در منطقه مشکلات مربوطه را رسیدگی کردند.
این دستور و رسیدگی فوری شخص اول اجرایی شهرستان می تواند الگویی برای دیگر مدیران در برابر انتقاد و مطالبه گری باشد و به جای موضع گیری های بی مورد در مقابل خواسته های مردم ، مسئولیت پذیر باشند و عملا وارد کار شوند.
از قضا در این مورد خاص مجموعه فرمانداری کهگیلویه و دامپزشکی با توجه به داشتن اسنادی مربوط به واکسینه کردن دام های فرد خسارت دیده چند هفته قبل از حادثه، می توانستند خود را تبرئه کنند و حالت تقابلی به خود بگیرند اما با رهبری دکتر حسینی، رئیس دامپزشکی کهگیلویه و طی کردن ۵ ساعت مسیر پیاده روی نشان از پای کار بودن این مدیران است.
در همین زمینه سید علی اکبر حسینی، رئیس دامپزشکی کهگیلویه گفت: با توجه به انتشار فیلم درخواست کمک و خدمت از دامپزشکی یکی از دامداران واقع در منطقه دلی مهتاب از توابع بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه مبنی بر داشتن بیماری و تلفات تعدادی از دام های خود ، با توجه به حساسیت و پیگیری فرماندار،اکیپ دامپزشکی شهرستان متشکل از رییس اداره , دامپزشک بخش خصوصی , کارشناس نمونه بردار و واکسیناتور به همراه بخشدار چاروسا و دوتن از دهیاران محلی صبح روز شنبه ۶ دی ماه به سمت منطقه عزیمت نمودند .

وی افزود: با توجه به مسدود بودن راههای ارتباطی منطقه بعد از طی بیش از یک ساعت مسیر با خودرو اکیپ اعزامی در دامنه کوه سیلم پیاده شده و بقیه مسیر که صعب العبور ،دارای سربالایی و سراشیبی های تند، پرتگاههای عمیق و طولانی بود با کوهپیمایی بیش از پنج ساعت به منطقه مورد نظر رسیدند.

حسینی ادامه داد: بلافاصله بررسی ، معاینه ، نمونه برداری و تجویز دارو و واکسن انجام گرفت و همچنین به دامداران توصیه های بهداشتی و آموزش های لازم داده شد.


رئیس دامپزشکی کهگیلویه تاکید کرد: با توجه به وجود درمانگاههای دامپزشکی ، داروخانه و مرکز مایه کوبی در بخش های چاروسا و دیشموک، دامداران با دیدن نشانه های بیماری در دام های خود به دامپزشک مراجعه نموده تا از گسترش بیماری و داشتن تلفات جلوگیری گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت