پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1399 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 91031

اهتمام دولت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های محروم

در استان‌های با نرخ بیکاری بالا طرح‌های اشتغالزا، شناسایی و حمایت می‌شوند.

به گزارش  صدای جنوب  معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از طرح‌های شهرستان باشت گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های کمتر برخودار، شناسایی  طرحهای اشتغالزا و حمایت از  این طرحها است.
حجت الله میرزایی افزود: طرح‌های توسعه اشتغال وکاهش نرخ بیکاری در استان‌های با نرخ بالای بیکاری ارائه شده ، که با حمایت‌های مورد نیاز از سوی دولت ، گام جدی برای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها برداشته می‌شود.
وی با بیان اینکه در این سفر چندین طرح در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی، دامداری و خدماتی بازدید شد افزود: این طرح‌ها با تامین اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مورد حمایت قرار گرفته، که بهره برداری از آن‌ها سبب رونق اقتصادی وکاهش نرخ بیکاری درشهرستان باشت می‌شود.
صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم بازدید ها را فرصتی مناسب برای آشنایی مدیران وزراتخانه ها با ظرفیت های موجود استان و ارائه اهکار‌های مناسب در قالب طرح‌های جهش تولید عنوان کرد و گفت: در این مدت باقیمانده از سال تلاش می‌شود طرح‌هایی که نیاز به حمایت دارند به خصوص طرح‌هایی که از طریق وزاتخانه  امکان کمک دارند در جلسات وکمیته‌ها مشکلات آن‌ها بررسی و  مورد حمایت قرار گیرند.
وی افزود: دراین سفر، از کارخانه تولید سبد بوستان، مجتمع خدماتی، رفاهی وگردشگری شوش، طرح دامپروری پروار بندی گوسفند برغون، و مجتمع تفریحی و گردشگری باشت بازدید شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت