پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 دی 1399 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 92135

حجت الاسلام موحد خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده نمایید

سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

صدای جنوب :

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل ۳ و ۴ تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می باشد.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید ، معلمین ، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می رود حضرتعالی با نگاه ویژه به این استان توجه بفرمایند.

موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر میتواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها را فراهم نماید ، انتطار می رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: تعدادی از روستای های ۲۰ خانوار هنوز از اینترنت پایدار محروم هستند و نیاز مبرم به توسعه زیرساختی در این روستا ها می باشد.

موحد گفت: در مخابرات استان طرحی طراحی شده که انشاالله به یاری خداوند و پیگیری ها مداوم  مسیر فیبر نوری سراسری از مسیر یاسوج فیروز آباد نقاره خانه و به چیتاب و از آنجا به مارگون و لوداب و گردنگاه و در نهایت قلعه دختر و  لنده  و به دهدشت وصل می گردد که میتواند علاوه بر تامین ارتباط پایدار و زیر ساخت قوی جهت شهرهای این مسیر ارتباط کلیه روستاهای این منطقه را تامین نماید ، طول این مسیر با مسیر های اصلی و فرعی ۳۲۴کیلومتر می باشد که از حضرتعالی درخواست دارم از محل اعتبارات USO تامین گردد.

سید محمد موحد تصریح کرد: از شما تقاضا دارم در فرصت مناسب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده کنید و ان شاءالله سفر شما باعث خیر و برکت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تشکر از پیگیری ها سید محمد موحد تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود راه خواهیم کرد که مشکلات بیان شده را حل کرده و گامی مثبت برداریم.

محمد جواد آذری جهرمی با تصریح کرد: ان شاءالله در اسرع وقت سفر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد تا بخوبی بتوانیم مشکلات آن استان از نزدیک بررسی و بر طرف شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت