پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1399 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 93290

شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد افزایش ابتلا و شیوع کرونا هستیم و این سبب تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان می‌شود

به گزارش صدای جنوب، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا برخی از استان‌ها را در  لیست مناطق ورود ممنوع قرار داده‌ و ما نیز درخواست کرده‌ایم که استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جز این استان‌ها قرار بگیرد.

وی در ادامه از تشدید نظارت‌ها بر بازار تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به نظارت بر اصناف در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دقت و توجه بیشتری داشته‌ باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عادی انگاری کرونا در مناطق مختلف استان، گفت: وقتی کرونا عادی انگاشته شود و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود، تعداد مراجعان، افراد مبتلا و بستری‌ها افزایش می‌یابد و این نتیجه‌ای جز افزایش مرگ و میر ندارد.

کلانتری خطاب به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم که وضعیت کرونا در استان متعادل شود تا در ماه پایانی سال وضعیت زندگی مردم و فعالیت‌های بازار مطلوب و عادی شود، اما در حال حاضر شاهد افزایش ابتلا و شیوع هستیم و این باعث تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان به خاطر حفظ جان مردم می‌شود.

.وی در ادامه تصریح کرد: استان ما تا دو هفته گذشته جز استان‌های با وضعیت مناسب کرونایی در کشور بودیم، اما امروز در ستاد ملی کرونا نسبت به روند شیوع ویروس کرونا در استان هشدار داده شد و در دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه روند شیوع ویروس کرونا افزایشی شده‌ است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین مردم و سطح بازار و ادارات اصلاً قابل قبول نیست، و باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

وی در ادامه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت راهنمایی و ارشاد مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این زمینه با سیاست گذاری مناسب سعی کند از ظرفیت رسانه‌ها در فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده شود.

حسین کلانتری گفت: اگر در مقابله با ویروس کرونا دقت نشود و پیشگیری و کنترل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور قرار نگیرد، ما وارد پیک چهارم شیوع ویروس کرونا قرار خواهیم گرفت و تلفات جبران ناپذیری برای ما دارد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت