پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1399 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 93583

بازدید فرماندار لنده از پل وحدت آباد بخش موگرمون معروف به پل (دره وحشت) +تصاویر

فرماندار لنده به اتفاق معاون فرمانداری و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از پروژه پل وحدت آباد موگرمون وجاده های روستایی دره جفتی و گردابها بازدید کردند .

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندار لنده به اتفاق معاون فرمانداری و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از پروژه پل وحدت آباد موگرمون وجاده های روستایی دره جفتی و گردابها بازدید کردند.
تورج رزمجو عنوان کرد: تعدادی از روستاهای بخش موگرمون ازجمله نهضت ، دشت ناصری و بنه علیاری با مشارکت بنیادعلوی آسفالت شدند و تعدادی دیگر از روستاها نیز در دستور کار بنیاد جهت اجرای آسفالت قراردارند که بهسازی وزیرسازی آنها در تعهدات راهداری می‌باشد که دراین راستا عملیات زیرسازی روستای گردابها آغازشده و پس از آن بزودی توسط بنیاد آسفالت خواهند شد .

فرماندار لنده گفت: همچنین بازگشایی روستای دره جفتی وچند روستای دیگر نیز توسط ماشین آلات راهداری انجام شده که درصورت همکاری بنیاد تعدادی دیگر از روستاها از جمله روستاهای بخش مرکزی نیز آسفالت میشوند.


وی در این بازدید از پل مهم ارتباطی آن حوزه که معروف است به پل وحشت و از مطالبات مهم حوزه موگرمون محسوب میشودودرمرحله شروع دیوار سازی (اجرای کوله
ودستکها ) میباشد بازدید نموده و خواستار سرعت بخشیدن به اجرای آن شدند .


رزمجو عنوان کرد: این پل بادهانه چهل متری از حدود یکسال پیش با مشارکت ۶۰۰میلیونی بنیاد علوی تا مرحله زیردال در این فازشروع شده که عملیات حفاری وبتن آرمه شمع ها و فونداسیون کوله ودستکها اجراشده وهم اکنون آماده دیوارسازی هست اما بدلیل عدم منابع مکفی فعلا سرعت کار کمی کندشده اما پی گیریم با درخواست مجدد ازبنیادمحترم علوی وتزریق منابع جدید در پیشرفت پروژه خللی بوجود نیاد .

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت